Erkekler flört dönemi çabuk mu yükselir yoksa bana mı öyle denk geldi?

Yani daha ilk haftadan cesur cesur konuşmalar, yazışmalar. Anlamıyorum gerçekten. Tamam bence ilişkide cinsellik falan konuşulmalı, karşı taraf ne istiyor ne istemiyor anlamalı ama ilk haftalarda bunu sormak garip değil mi?
Gerçekten kendimi kötü hissediyorum

Erkekler flört dönemi çabuk mu yükselir yoksa bana mı öyle denk geldi?
Cevapla