Sizce abartıyor muyum siz olsanız ne yapardınız?

Sizce abartıyor muyum siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar eşimin iş yerinden bir kız bu geçen gün onu avmye bırakmış sonra by konuşma geçmiş aramızda bişey yok diyor ama aşırı samimi bende yattınız mi sevişiyor musunuz dedim bana vurdu koluma yüzüme yumruk attı kolumu sıktı bana hep fesat düşündüğümü söyledi yalandan üste çıktı kim iş ark bu kadar samimi konuşur ki bok yazmak ne o emojifefr çocuk öpücük atıyor delirdim resmen boşanacağım bugün babamın evine gidiyorum siz olsaydınız ne yapardınız dürüst olun çocuğum var 3 yaşında ve bana aynı evde kalmayı ama irtibatımızın olmayışını teklif etti komedi kim bilir normalde kadınlarla nasıl konuşuyor kadın evliymiş hemen anında aradı kadım açmadı dedim araman neyi değiştirecek ki sizce bygün evden ayrılmalı mıyım olay dün gece yaşandı

Sizce abartıyor muyum siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla