1 aylık flört sonucu 3 günlük sevgiliyiz ve mesajlaşmamız bu şekilde ne yapmam lazım sizce?

Bir ay arkadaşça sohbet ettik 2 kez görüştük son görüşmede sevgili olduk evine gittim cinsellik oldu kimse yargılamasın istedik ve oldu çocuk diiliz hep iyi bana karşı ama ben evde benden önce giren insanlara takılmam sevgililik ve sonrası benimle olan anına bakarım tarakta saç kılı gördüm sordum mutfakta iki bardak ve pizza kutusu falan sonra bunu yazdim verdiği cevaplar bu değer veren biri hemen cevap verir bence soru işareti bırakmaz kafamda diye düşünüyorum ne yapmam gerek

1 aylık flört sonucu 3 günlük sevgiliyiz ve mesajlaşmamız bu şekilde ne yapmam lazım sizce?
1 aylık flört sonucu 3 günlük sevgiliyiz ve mesajlaşmamız bu şekilde ne yapmam lazım sizce?
1 aylık flört sonucu 3 günlük sevgiliyiz ve mesajlaşmamız bu şekilde ne yapmam lazım sizce?
1 aylık flört sonucu 3 günlük sevgiliyiz ve mesajlaşmamız bu şekilde ne yapmam lazım sizce?
Cevapla