Ikimizde çalıştigimiz için ilişkiye fırsatımız olmuyodu. bu tatilde günde 3 kere yaptı ben istemedim ama işe baslicam ağrım var yürüyünce tahristen acıyor ne yapmalıyım 23 yadindayim
Güncellemeler
+1 yıl
Ben istemedim ama
Eşimle tatil diye çok ilişkiye girdik, canım yanıyor. Nasıl geçer?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Ay bizimki normalde öyle her gün mutlaka bir de 50 kiloyum ama alıştım artık
Çok da zayıf değilsin yahu, kaldırırsın sen o adamı… hajdjsj
Boyum 165
Şikayetçi değilim ki
Hayır ben tip olarak da zayıf narin biriyim o yüzden öyle yazdım
Gelebiliyorum o bana göre normal orantılı değişiyor evdeyde iki kere yoksa da genelde her gün
Ne bileyim ya saat mi tutuyorum sanki😂
Çocuğunuz var mı ya da çocuk düşünüyor musunuz?
Kucağından indirmiyordur enişte de kalıplıysa :)
Daha yeni evlendik bı iki yıl düşünmüyoruz
@emured Anlattığına bakılırsa indirilecek gibi biri değil evet :)
kucakla alakasını anlayamadım
@emured Çocuğunuz var mı ya da düşünüyor musunuz diye sormuştum, ona cevap vermiş. Senin soruyu görmedi muhtemelen.
Birkaç gün dinlendir hiçbir şey olmaz dışarıdan hafif masaj yaparak rahatlatabilirsin
ama normaldir tatilde insan sadece yiyip içip seks yapar:)
Sopayla ve bıçakla mı daldınız birbirinize? :D
kıtlıktanmı çıktınız ya bu işinde usulü var adam gibi yapın şu işi
İyi olmuş, adam beklemiş beklemiş kudurmuş işte, tadını çıkar yediğin şeyin sen de. Biraz tahriş olur geçer. Hahahahah
Kuruluktan tahriş olmuştur muhtemelen, eşin geç boşalan biri keşke arada oral yaptırsaydın ya da yapsaydın..
napsin adam ya senle yapacak ya da esc la tercih senin
İki tarafın istemesiyle olur o ya
Bizimki öyle olmuyor
Neden
Eşim isteyince oluyor bende onu durduramiyorum
Hayır sen neden istemiyosun ki
İstemeden nasıl yapar ya
3 den ne olur ya abartma
Kız ne güzel işte daha ne istiyorsun
3 fazla mı yaşlanmışsiniz
Ne demişler yazın yediğin hurmalar... 😂😂
Islanması lazımdı, oral yapsa böyle olmazdı
olmus artik zamani geri alamiyoruz maalesef
mahmut abi gö. tüne yüklenme
Birsey yapma gecer
aylik yukleme yapmis vermiyosan demekki
Alınmamış seninki
Bir şey olmaz. Değişiklik iyidir 😅
Enişte belliki epey hızlı 😂
Dalga gecme
Dalga geçmiyorum dogrusu o
İyi oldu
Neden
Öyle
Gusül al
Almıştır bence
Aldimda o ağrıyı gecirmiyor
Ikiside
Benim bişey istediğim yok zaten agrimda var iyice sogudum
Evet
Kaç yıllık evlisiniz
Görmeden inanmam
Bu kadarmı cok oldu
bekliyerek
Oh olmuş 🤣
Dalga geç
İslanmiyor muydun iliskideyken
Imrendim
Neden inrendin
@Adamlikfarki imrendiğim icin
Diyorum ki profildekii yaşın yanlış mı. Ergen ve bekar mısın. O yüzden mi imrendin
Darısı başına 😄