Daha önce cinsellik yaşadım diye ayrıldı, 5 gün sonra geri yazdı. Neden olabilir?

Benimle evlilik istiyordu ama kendiside bir çok insanla yatmış kalkmış ben sadece nişanlımla oldum ona kimseyle bişey yaşamadım dedim beraber olunca bakire görmeyince ayrıldı. yalan söylediğim için. Ayrıldıktan sonra eski konuştuğu kızları ekledi 5 gün sonra bu gece yazdı değdi mi canım yerine koymaya diye bende bidaha bana sakın yazma git bu saatten sonra kimde teselli bulursan bul ama bana yazma dedim. Bu kadar acizmissin ayrılır ayrılmaz eskilerini ekleyerek ben ruhu Bedeni kirli insanım ya Allah sana yalan dediğini farklı şekilde yaşatmasın dedim. Kimseye koştuğum yok dedi cevap vermedim oda yazmadı neden ya neden. Yalanı sindirememis olup ayrılabilirdin ama hemen eski konuştuğun kızları eklemendeki sebeb neydi? Hem bana yolu verdi beraber olduktan 1 gün sonra hemde geri yazıyor değdi mi diye
Daha önce cinsellik yaşadım diye ayrıldı, 5 gün sonra geri yazdı. Neden olabilir?
Cevapla