Sadece pasif gayleri sevmiyorum, yine de homofobik miyim?

Lezbiyenler, biseksüel kadınlar, aktif gay ve aktif biseksüel erkeklerle bi derdim yok. Ama erkek adam vurdurmaz, erkeğin misyonu bellidir diye düşünüyorum. Bu beni homofobik yapar mı?
Sadece pasif gayleri sevmiyorum, yine de homofobik miyim?
Cevapla