Ondan tabi senin gibi yetişkin olunca kendisine denk birini bulup seni terk edince ya da aldatınca anlarsın senin onu nasıl istismar ettiğini anlayıp nefret edecek senden
O seni sevmiyor sevgi bu değil hayal kuruyorsun. Alan razı değil ki bu soruyu sormuş veren de razı değil ki bu soruyu sordurtmuş. İşim de bu ayrıca seninle şu an için mutlu bir heves mutluluk gelip geçicidir özellikle o yaştakı bir çocuk için balon ol ona da mutlu olur ki? Dediğim gibi zaten gözü açılınca seni bırakacak NET. Rahatsın tabi ki aklen ve bedenen gelişmemiş kontrol edilebilen birini ihtiyaçların doğrultusunda kullanıyorsun sen rahat olmada kim rahat olsun acaba!
Benim kimseyi kullandığım yok ben ciddiyim o kızla benimle evlenir ya da evlenmez zorunda değil zorlada evlen diyemem benimle olmasını kendisi istedi ve birlikte olduk bırakırsa kendine eder ben yaptıgim şeyin arkadasindayim her daimde yanındayım bırakıp gittiğimde yok aklı başında çocuk değil sana göre çocuk olabilir reşit bir kere kendi düşünce yapısı var niye yaptın deseler sizi alakadar etmez diyecek iradeye sahip herkesin düşüncesi farklı ben kızı Yapip ortada bırakmadım sonucta
Kızlar Ne Diyor
Kaç yaş olduğuna bağlı. İkinizin de yaşları göz önüne alınmalı.
Hmm ben 30 kız arkadaşım 19
Kaç yaş fark
Ben 30 o 19
Kaç yaş fark var
Ben 30 o 19
Bayağı fazla
Evet ama yaş önemli değil benim için önemli olan anlaşmak
Çocuğun yaşında da ondan. İleride senin kızında duan senin yaşında biriyle beraber olsa ne diyeceksin
Severse ne diyebilirim iyi bir eş olurss neden olmasın
Çocukla berabersin ruh hastası
Heee heee ondan
Ondan tabi senin gibi yetişkin olunca kendisine denk birini bulup seni terk edince ya da aldatınca anlarsın senin onu nasıl istismar ettiğini anlayıp nefret edecek senden
O beni seviyor bende onu aileside beni biliyor sen rahatina bak zorla bişi olmadı alan razı veren razı sana ne oluyor işine bak sen
Benimle cok mutlu kolay kolay bırakmaz beni tek korkum Hamile kalmasi olurdu onun haricinde rahatım
O seni sevmiyor sevgi bu değil hayal kuruyorsun. Alan razı değil ki bu soruyu sormuş veren de razı değil ki bu soruyu sordurtmuş. İşim de bu ayrıca seninle şu an için mutlu bir heves mutluluk gelip geçicidir özellikle o yaştakı bir çocuk için balon ol ona da mutlu olur ki? Dediğim gibi zaten gözü açılınca seni bırakacak NET. Rahatsın tabi ki aklen ve bedenen gelişmemiş kontrol edilebilen birini ihtiyaçların doğrultusunda kullanıyorsun sen rahat olmada kim rahat olsun acaba!
Benim kimseyi kullandığım yok ben ciddiyim o kızla benimle evlenir ya da evlenmez zorunda değil zorlada evlen diyemem benimle olmasını kendisi istedi ve birlikte olduk bırakırsa kendine eder ben yaptıgim şeyin arkadasindayim her daimde yanındayım bırakıp gittiğimde yok aklı başında çocuk değil sana göre çocuk olabilir reşit bir kere kendi düşünce yapısı var niye yaptın deseler sizi alakadar etmez diyecek iradeye sahip herkesin düşüncesi farklı ben kızı Yapip ortada bırakmadım sonucta