Eski sevgilimle son zamanlarda ilişkimiz toksikleştiği için ayrıl barıştan sıkılıp ayrılmak istedim hazmedemiyorum bu durumu ne yapmalıyım?

11 aylık sevgilimle son zamanlarda toksikleşmiş bir ilişkimiz olduğu için ayrıl barıştan sıkılıp kendim bitirmek istediğimi söyledim o da hemen kabul etti ve 3 aydır ayrıyız fakat onun benden önce hiç karı kız ortamları yokken benden sonra bi anda erkek arkadaşlarının soktuğu gece kulüplerinde kaşar kızlarla takılmaya başladı. Bana çok aşıktı evli gibiydik zaten en uzun ilişkisiyim benden öncede sadece 1 tane kapalı sevgilisi olmuştu kızda çok çirkindi ama şimdi takıldığı kızları bir görseniz tam escort gibiler ve bana dönmesini beklerken onlarla çok mutlu sürekli gezip tozuyorlar daha beni bir kere arabayla Ankara’ya götürmemişken onlara şöförlük yapıyor kullandırıyor kendini bunu anlayamıyorum bana seni asla unutamam derdi sizce unutmuş mudur onu çok özlüyorum ve kıskanıyorum ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Onun hiçbir şeyi yokken yanında ben vardım tipi yoktu arabası yoktu parası yoktu tarzı yoktu en önemlisi özgüveni bile yoktu hepsini ben sağladım nerdeyse ve şimdi sefasını başka kızlar sürüyor onu yediremiyorum şimdi yanındakiler hepsini kullanıyor ve o farkında bile değil
Eski sevgilimle son zamanlarda ilişkimiz toksikleştiği için ayrıl barıştan sıkılıp ayrılmak istedim hazmedemiyorum bu durumu ne yapmalıyım?
Cevapla