Güncellemeler
+1 yıl
Onun hiçbir şeyi yokken yanında ben vardım tipi yoktu arabası yoktu parası yoktu tarzı yoktu en önemlisi özgüveni bile yoktu hepsini ben sağladım nerdeyse ve şimdi sefasını başka kızlar sürüyor onu yediremiyorum şimdi yanındakiler hepsini kullanıyor ve o farkında bile değil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ayrılın direk.
Ayrıyız zaten barışmak istiyorum
Kullandirsin kendini ne mal olduğu belli olmuyor mu? Canım sen de zamanla unutucaksin emin ol. Bin kat iyisine layıksın
Ya evet de üzülüyorum kıyamıyorum kendini o duruma düşürmesine kalitesiz kızlarla yatıp kalkıyor
Kendisinizi düşünmenin sonucu dünya sizin etrafınızda dönmüyor ne yazık ki arkadaşa helal olsun dahada kız gezdirsin
Senin okuma yazman yok mu tokstikletsti diyor? Kafanız basmıyor mu
Bu sizin kendinizi hep mutlu edecek erkek ilişki aramanızdan kaynaklı sabretmeyip başka şeyler ararsanız eldekin de olursunuz
Neeeeee
Birbirimizi seviyorduk sadece anlaşamıyorduk sevgi yetmedi
Bahane bu şimdi neden geçerli değil eğer gerçek bu olsa o çocuğu nasıl bıraktıysan umursamadıysan şimdide umursamazdın çünkü küçük bahaneler avutmaz ilerde çark eder senin ki gibi
Sandr soru sahibi sen değilsin neden giriyorsun araya
Umursamadım değil bırakmam gerekiyordu neden anlamıyorsun birbirimize iyi gelmiyorduk ilişkimizin zamana ihtiyacı varmış demek ki bunu onada söyledim ama belirsizliğe gelemem direkt bitsin şeklinde konuştu
Bende aynı durumu yaşadım o yüzden biliyorum Herkesle olur Senle olmaz artık o
Evet öyle dimi bu da beni mahvediyor bana aşıkken nasıl bu hale geldik anlayamıyorum inanmıyorum şu an hep bana bi şekilde yazardı ulaşırdı şimdi numaramı bile sildi o kadar vazgeçti benden
Bende aynı durum oldu Sİzin gibi dünyada tek o kız kalsa yine bakmam nefret ettim sabretmeyip kendini düşündü
Ya bizim kavgalarımız kıskançlıktandı genelde ama o kadar büyük şeyler değildi ya da böyle birbirimizi yanlış anlıyorduk
Kıskançlık zaman yaratmama ya da alınganlık kısıtlama aynısı
Alınganlık mı
Yes
Ne oldu cevap veremiyor musun bana? Korkak
Korkak mı
Hem kendin ayrılıyorsun hem de üzülüyorsun bence sen onu sevmemişsin onun onlara yaşattıklarını sevmişsin
Ayrılmak zorundaydım psikolojimi bozuyordu artık o ilişki devam etseydi daha da kötü olacaktı çok kez barıştık yürümedi
E istediğini almışsın çocukta hayatına devam etmiş
İşte etmesin bensiz kendi de derdi biz birbirimize göreydik ve herkes kıskanırdı yediremiyorum şimdi bensiz yapmasını
O zaman ayrılmıcaktın kendin ettin kendin buldun
Şimdi bide peşinden koşarsın iyicene küçülürsün gözünde
Evet peşinden koşamam zaten ama ayrılmak zorundaydım ben ayrılamasam o ayrılacaktı zatwn
kullandığın kelimelere bakarsak adam senden kurtulmuş
Ne alakası var kızlar gerçekten kaşar görsen anlarsın o düzgün biriydi benle sevgiliyken de seviyeli ve ciddi bi ilişkimiz vardı şuanki gibi değildi asla haketmiyor öyle kızları
E madem dönmesini istiyordun neden böyle bir şey yaptın ki?
Hep ayrılık barışıyorduk dönüyordu yine öyle olur sandım bilemedim biteceğini
Ama bir yerden sonra bir taraf artık sıkılır bu durumlar böyle maalesef. Şimdi yapacak bir şey yok bence geçmiş geçmişte kalmalı
Geçmiş geçmemişse nasıl geçmişte bırakabilirim ki
Sana şu anda öyle geliyor olabilir. Ama bak kendin söylüyorsun o hayatına devam etmiş ve ediyor. Sen neden yapamayasın ki?
Ben bitirdiğim için kendimi suçlu hissediyorum sanırım o yüzden
Suçlu değilsin. Biliyorum böyle söylesem de bu şekilde hissetmeye devam edeceksin ama emin ol belki 1-2 sene sonra karşına çıkan insanın sana huzur vermesini isteyeceksin hatta en önemli kriterin bu olacak. Aynı şeyleri yaşadığım için söylüyorum 😊 o ilişkiden zaten olmazmış nereye kadar öyle devam edecektin ki?
Belkş ben bitirmeseydim düzelirdi bilemiyorum çok eğleniyordum onunla şimdiyse kimse sarmıyor hayatıma giren ama o hala başkalarıyla eğlenebiliyor bunu görmeye dayanamıyorum
Yapılacak tek şey var, onu hatırlatan ne varsa yok etmek ve sosyal medya hesaplarını hala takip ediyorsan takipten çıkıp engellemek. Belki bir gün daha iyi birisi çıkar karşına
Yok zaten taa ayrıldığımız zamanlar çıkardım ama fotoğrafları silemiyorum aldıklarını atamıyorum sadece saklıyorum elimde değil kıyamıyorum anılarımıza
Sen kendin için en doğrusunu bilirsin ama bence geçmişe saplanıp kalma artık. Düne üzülmekten ve dünü düşünmekten bugünü kaçırıyorsun. Umarım mutlu olursun
Çok teşekkür ederim umarım ama maalesef bu pek mümkün olmuyor
Ankara'ya götürürken dinlenme tesislerinde arabayı sallayan herif senin sevgilin miydi? Kızları altına almış haçur huçur geçiriyordu.
hem ilişkiyi kendin bitirmişsin hem de dediğin lafa bak. bu saatten sonra olmaz zaten adamı unutmaya bak
Bitirmek zorunda kaldım sinir hastası olmuştum birbirimize zarar veriyorduk ama araya zaman girince sakinleştim
zaten ilişki yürümezmiş. o zaman önüne bak geçmişe saplanıp kalma
şu an yürür işte o zaman çok sık kavga ediyorduk o yüzden
unutmuş gitmiş sende başkalarina bak
Bakıyorum ama ben kimseyle mutlu olamıyorum ciddi ilişki yaşayamıyorum
ciddi yaşama sende 😀
İstemiyorum öylesini bana ters
anladım beni deli ettiler ben öyle yasiyorum gayet normal bir şekilde
Hoş değil ben sevmiyorum o tarz şeyleri
ben diyorum ya deli ettilee beni 4 5 senedir bu şekilim
Bence seni hak etmemiş zaten
Bulduğu kız benden çirkin zaten sadece zayıf benden ben balıketliyim o sıska
Eminim sen yetrince güzelsindir, bazı erkekler sadece ortam ve cool olma peşine düşüyor o yüzden canım canım ortamlara girip pişman olurlar. Bunun seninle bir ilgisi yok sen bunu düşünüp kendini eksik hissetme
Çok teşekkür ederim çirkin olduğumu düşünmüyorum zaten banada çok yazan eden var ama ben kimseyi istemiyorum onu unutmadığım için kimseyle konuşmuyorum içimden gelmiyor o gezip eğlenirken ben oturuyorum evde işte bu da koyuyor hiç mi sevmemiş beni diye
Herkes yaşıyor böyle şeyleri, hayatın bir parçası işte. Bence sende yolunu çizersen daha iyi olur, öyle birisi için vakit kaybetmeye değmez
Onsuz bi yol istemediğime karar verdim o yüzden de çizemiyorum maalesef yazsam yazamıyorum imkansız artık
Bende senin gibiydim, git birini bul evlen falan demiyorum, belki mutlu olursunda demiyorum ama en azından üzülmeye değmeyecek kişiler için üzülme diyorum
Ya ne evliliği onunla yaşadıklarımız aklımdan çıkmıyor fotoğraflar hediyeler hiçbir şeyi silemedim
Çok üzgünüm bunun için