Sevgilimle ilişkimiz kötü diye ayrıldım ama deli gibi arzuluyorum onu ne yapmalıyım?

Değersiz hissettiriyordu görüşmüyrduk doğru düzgün ayrıldım. Ama öyle özlüyorum ki onunla sevismeyi öyle arzuluyorum ki. İlişki yaşarken mutsuz ediyor geleceğimiz yok sadece sekste mutlu ediyo ama cook istiyorum onu. Ne yapmalıyım

Sevgilimle ilişkimiz kötü diye ayrıldım ama deli gibi arzuluyorum onu ne yapmalıyım?
Cevapla