Yaş 30'u geçti, evlenemiyorum. Artık sevgili olduğum kişiyle bir şeyler yaşamak hakkım değil mi?

Nefsime hakim ol ol benim de duygularım var 😒
Yaş 30'u geçti, evlenemiyorum. Artık sevgili olduğum kişiyle bir şeyler yaşamak hakkım değil mi?
Cevapla