27 yaşında evlenip ayrıldım hiçbir şey yaşamak istemiyorum normal mi bu?

Kimseyle flört etmek cinsellik yaşamak ya da yeni bir evlilik için uğraşmak hiç içimden gelmiyor. Kısmetim de varsa zaten olur diyorum böyle şeylerle uğraşmıyorum. Normali bu mudur? Yoksa bende mi bı sıkıntı var?

27 yaşında evlenip ayrıldım hiçbir şey yaşamak istemiyorum normal mi bu?
Cevapla