Gerçekten kendimi biriyle ne arkadaş ne de sevgili partner konusunda rahat samimi hissedemiyorum
Yakınlık kurmaya çekiniyorum erkekler de kızlar da birbirlerine değer vermiyor yalancı ve samimiyetsiz geliyor bana çoğu şey
Gerçekten kendimi biriyle ne arkadaş ne de sevgili partner konusunda rahat samimi hissedemiyorum
Yakınlık kurmaya çekiniyorum erkekler de kızlar da birbirlerine değer vermiyor yalancı ve samimiyetsiz geliyor bana çoğu şey
Çünkü cinsellik hala daha tabu olmaktan çıkamadı. Kızlara ayıp, erkeklere helal olsun denmekten vazgeçemediler. Ayıbım mayıbı yok herkes sevişecek arkadaş !
Devir çok yanlış şekilde değişti maalesef, ben de kendimi bu zamana ait hissetmiyorum. Şu an arkadaşım yok mesela, senin dediğin sebepler yüzünden hepsini silip geçiyorum.
Cevap
16Cevap
Cinsellik yaşamak çok güç bu ülkede yani adam akıllı olarak
Çünkü insanlar artık menfaatçi olmuşlar. Devamlı sahte olan dış yüzlerini gösteriyorlar. Hiç kimse normal iç dünyasını göstermek istemiyor. Maddiyatçılık , çıkarcılık daima hep ön planda. Kurulan dostluklarda , sevgini verdiğin karşı tarafta da bu böyle. İnsan artık korkuyor cidden. İnsanların bu davranışı akılda bir çok şüphe çekiyor, kimse cesaret edemiyor zaten gerçek bir beraberliğe..
Evet korku var insanlarda cesaret yok
Karşı taraf bu güveni veremiyorsa en güzeli uzak durup sadece bir merhaba olmalı zaten.
Haklısınızz
Teşekkür ederim. 👍🏻
Çünkü kadınlar pic erkeklerden hoşlanır iyilerle sohbet ederler toplumun sosyolojisi bozuldu eskiden centilmenlik ön plandaydı şimdi piclik
Kimse Pic sevmiyor emin ol onlar sadece etkiliyorlar sonrası yine aynı kızlar için
Ben sevmiyorum
Bilmiyorum nasul bir çevren var gerçekten yorum yapamam buna
Harbiden çok doğru. Sadece cinsel anlamda değil hiç bir anlamda ilişki kuramıyorsun
Üzücü bir durum gerçekten
Çok az var yani türkiyeden normal insan yani bana göre
Herkes azerbaycandan kaçiyor bura niye geliyor sen😂
Tamam en iyisi biziz😂😅
Empati eksikliği ve tecavüze uğrama korkusu diyorum ve gidiyorum
Bu bende de vardı nedeni yine aynı şey iletişim eksikliği
İletişim eksikliği empati eksikliğinden doğar çünkü karşındaki kişinin ne düşüneceğini düşünebileceğini anlamadığın zaman aklına geleni söylediğinde karşıdakiyle ufak çaplı ikilemlere dğşersiniz
Tecavüz korkusu da vajinadaki et. parçasının hayatlarına bağlı olduğunu sanmaları ama neyse
Haklısın ailede başlıyor her şey çocuğa öğretmiyorlar yani insan olmayı o yüzden o da bilmiyorum neyin ne olduğunu
Bilmiyorum değil bilmiyorlar olcaktı o
Hobi iyi fikir ben de buna odaklandım insanlar yerine)
Kafa dengi birini bulursan rahat hissedeceksin bence
Neden bulamıyorum acaba)
Nasıl biri var kafanda mesela?
Daha insani biri insani hisleri olan birleri
Buysa sadece zor değil bulman
Başka istediğin ne karşındakinden
Niye bir şey isteyimki karşımdakinden olduğu gibi olsun
Kendine saygısı olsun kendini sevsin kendini geliştirsin
ilişki de sınırın var mı peki
Sınırı olmayan insanın kendine saygısı yoktur herkesin olmalı
Herkes kendi çıkarını düşünüyor. Sen de öyle düşün.
Ben öyle biri değilim işte
Düşündüğüm tek şey insanların insan gibi olmamaları söyleyecek çok şey var samimiyetsizler en büyük sorun bu Ve çok şikayet ediyorlar dert dinlemek değil arkadaş sevgili vs bunları istiyorum arkadaşlar da sevgili de çıkarcı niye burdayım o zaman diyorum insan sosyal bir canlı ama bunu hissedemiyorum ben
Bizde de ikiyüzlü çook insan var ama samimiyet var yani bunu insan niye kaybetsin nebileyim yani tanımadığım biri benim hayatıma karışabiliyor türkiyede anlamıyorum ki ben bu kültürü
Muhafazakar insanlar bizde de var maalesef
Ama aynı değiller din konusu abartı şekilde değil en azından bizde siyaset ve politikayı da düşünmeyin her gün sadece nerden daha çok para kazanırım düşüncesi var
Evet değiller herkesin dini kendine bizde
İnsanlar artık ilişkiyi cinselliğe getirmiş durumda ve çoğalmış şekilde
Sorun kızlarda yok yaşın büyük yok yaşın küçük diyolar oysa demiyor larki kaç yaşında kız arıyon 18ile 45 yaş arası ciddi dürüst beni sevecek bir kız arkadaş arıyom ben yaşımda 29
Ben derdimi paylaşacak kimseyi bulamıyorum sen sorun ne diyorsun
Ayni kişisin
Sorun Türk insanında maalesef.
Sanırım öyle 3 sene olcak trde okuyorum çok pişmanım şu an keşke orada okumasaymışım
Azerbaycanlıyım
Evet baya var ben yok diyordum ilk kültür gelenek dil aynı olsa da insanların davranışları farklı aslında kültür ve dilde de küçük farklılıklar var diye tamamen farklı bir his oluyor
Biriyle konuşamıyorum ben türkiyede hemen aa azerimisin diye başlayan erkekler yatağa atma peşinde kızlar dertlerini anlatıyor ya da eziyorlar amac ne yani sevmedim ben :(
Sen nerden geldin
Orası nasıl mesela
Ben bunu şöyle özetliyorum:
İnsanlar elindekinin ve kendinin değerini bilmiyor farkında değiller ve dar pencereden bakıyorlar
Mutlu olmak için sadece para zenginlik odaklanarak
Ama asıl zenginlik kalpte ve beyinde bunun farkında değiller
Kalp derken de aşk maşk demiyorum anlayış empati duyarlı olmak rahat özgür olmak bu yok türkiyede herkes birleylere acele ediyorlar bilinçsizce :(
😅sağol
düzen bu artık
Artık öyle 2018 den sonrası bozdu
Duygu 0 maalesef
Cahil insan mutludur
ciddi msn
Ben dahil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?