Erkekler mi cinselliğe daha düşkün sizce yoksa kadınlar mı?

Erkekler mi cinselliğe daha düşkün sizce yoksa kadınlar mı?

Ben mantık yürüttüğüm zaman erkeklerin daha yatkın olduğunu düşünüyorum. Bunun sebebi evrimsel açıdan neslin devamı konusunda yüklenen misyon. Kadınlar en uygun erkeği bulup doğacak yavrusunun en iyi genetiğe sahip olmasını arzular. Bu sebeple daha seçici ve cinselliğe daha az yatkındırlar. Ayrıca 9 aylık hamilelik süreci ile birlikte üreme süreci sekteye uğrar yani nesil devamında kadınlar cinsel ilişkiye daha az ihtiyaç duyarlar.

Erkeklere gelecek olursak amaç olabildiğince çok dişiyi döllemek ve neslin devamını mümkün olduğunca sağlamaktır. Ayrıca hamilelik durumunun olmaması ve kadınların aksine ayda bir değil günde milyonlarca üreme hücresi üretmesi erkeklerin aslında çiçekten çiçeğe konan bir arı misyonu üstlendiğini gözler önüne serer. Yani aşılama görevi görürler.

Erkekler mi cinselliğe daha düşkün sizce yoksa kadınlar mı?
Cevapla