
Ben mantık yürüttüğüm zaman erkeklerin daha yatkın olduğunu düşünüyorum. Bunun sebebi evrimsel açıdan neslin devamı konusunda yüklenen misyon. Kadınlar en uygun erkeği bulup doğacak yavrusunun en iyi genetiğe sahip olmasını arzular. Bu sebeple daha seçici ve cinselliğe daha az yatkındırlar. Ayrıca 9 aylık hamilelik süreci ile birlikte üreme süreci sekteye uğrar yani nesil devamında kadınlar cinsel ilişkiye daha az ihtiyaç duyarlar.
Erkeklere gelecek olursak amaç olabildiğince çok dişiyi döllemek ve neslin devamını mümkün olduğunca sağlamaktır. Ayrıca hamilelik durumunun olmaması ve kadınların aksine ayda bir değil günde milyonlarca üreme hücresi üretmesi erkeklerin aslında çiçekten çiçeğe konan bir arı misyonu üstlendiğini gözler önüne serer. Yani aşılama görevi görürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer