Evliliğin en az %70'i cinsellik olduğu için evlenmekten vazgeçesim var, siz ne düşünüyorsunuz?

evliliğin en az %70'i cinsellik olduğu için evlenmekten vazgeçmeyi düşünüyorum, çünkü fiziğim yok dümdüz tahta gibiyim göğüs kalça sıfır. şimdi seni seven öyle sevsin falan demeyin çünkü cinsellik evlilikte önemli olmasaydı %70 gibi bi kapasiteye de alınmazdı zaten. hem cinsellik olmasaydı aşk bile olmazdı hem bu fizikle kimse sevmez beni bu yüzden evliliğini bitirenler var ben neden evlenip ona hayatı zehir edeyim ki daha seksi çekici kadınlar varken beni napsın yüzüm bile güzel değil zaten kimse evlenmek istemez o ayrı mesele de, sanaldan konuştuğum yüzümü attığım birkaç kişi beni gördükten sonra konuşmaya devam etmek istemedi Allah herkesin cezasını versin ama vermez neden çünkü ben beddua ettiğim için ama o insanlar bana bunu yapıyorken hiçbir şey olmuyor her şeye rağmen dünyanın en iyi insanı oluyorlar öyle mi

Evliliğin en az %70'i cinsellik olduğu için evlenmekten vazgeçesim var, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla