Saf bir insan olduğumu yüzüme vurup, beni kendime getirir misiniz?

2 kez güvenimi sarstı. İlkinde inanmak istemesem de doğru söylediğine inanmak istedim. İkincisinde sadece bana yazma dedim peki dedi gitti. 2 gün geçti insan bi arar yazar. Onca şeye rağmen yazdım. Bir şeyler düzelsin diye. Çabalıyorum diyor ama görmüyorum bir şey. Sonra özledim seni falan dedi direkt cinsellik muhabbetine girdi. Yeni barıştık farkında mısın bu anı bekliyormuş gibi davranma dedim tamam dedi şimdi ben ne diyim buna

Saf bir insan olduğumu yüzüme vurup, beni kendime getirir misiniz?
Cevapla