Karmaşık bir ilişkim var ilişkim varla yok arası ne olduğumuz belli değil son dönemlerde gözlerim kapalı sevişiyorum sürekli gözlerini aç bana bak diyip durdu sinirlendi neden öyle bişi dedi?
sebebini bilen var mı?
Karmaşık bir ilişkim var ilişkim varla yok arası ne olduğumuz belli değil son dönemlerde gözlerim kapalı sevişiyorum sürekli gözlerini aç bana bak diyip durdu sinirlendi neden öyle bişi dedi?
sebebini bilen var mı?
özgüvensizlik , senin o and abaşkasını hayal ettiğini düşünüyor , kendinin belli ki yetersiz olduğunun farkında bu da başkasını hayal edip ona gidebilme ihtimalini düşündürüyor seni bu şekilde elinde tutabileceğini sanıyor
Ohaaa yorum yapana bak ben onu ayıcık gibi görüyordum ayıcık gibisin diyordum inst profilini biaara ayıcık yapmıştı kaslı ama pofuduk gibi görüyordum şimdi artık öyle bakmıyorum sadece bağımlılık var soğudum sıkıldım çünkü herşeyin ilkini onda yaşadığım için kopamıyorum
kopamıyorsun ama ufkunu da genişletmiyor senin hayallerin düşüncelerin fantezilerin geliştikçe onun kiler aynı yerde kaldı sen dinamik şeyler istedikçe o standartlaştı , sen cinselliği zihnin de ruhunla hissetmek hırcınlaşmak isterken o daha sakin ve standart bedensel aynı pozisyonlar da takılı kaldı
Doğru bu yüzdenmiş ama başkasını düşündüğümü sandığı için ve kıskandığı için mi öyle davrandı sinirlendi bana bak diye
evet maaesef o taminliği sağlayamadığında kendi yetenekleriyse seni kendine bağlayamadığında oluşan özgüvensizlikle senin dış kanallarını kapatıp düşünmezse başkasını aldatmazda mantığıyla hareket ediyor
Cevap
13Cevap
Gözlerini neden kapatıyorsun? Başka birini hayal ettiğini düşünüyor olabilir
Etmiyordum ama ona da bakasım gelmiyordu bende ki bağımlılık sıkıldım bıktım ama herşeyin ilkini onda yaşadığım için kurtulamıyorum çıkaramıyorum hayatımdan
Ama bu ilişki her haliyle sana zarar veriyor
Niue kapatiyorsun ki gözlerini daha çok haz alıyorsun
Belki de sıkıldım bu durumdan kimseyi düşünmüyorum öyle sanması tuhaf
İstemeye istemeye zorunlu mu yaoiyorsun partnerinle peki ondan dolayı mı kapatiyorsun
İstiyorum istemiyorum arası sadece onunla yaşadım yaşıyorum ama istemiyorum soğudum sıkıldım hayatıma devam edemiyorum belki de soğuduğum için
O zaman vur kıçına tekmeyi yolunw bak canım
Ne oldugunuz belli degil ama sevisiyorsunuz? Bence belli fb olmussunz
Hayır dışarıda da görüşüyoruz ama sevgili gibi değiliz dışarıda sadece baş başa kaldığımız da
Bunu kendisine söyle bence ve kendini artık kullandırtma
Seni sevdiği için degil ihtiyacı olduğu İÇİN olabilir mi
O kişiyi değiştir artık... bu sevgi değil... sadece FB olmussunuz
Başkasını düşündüğünü biliyor
Düşünmüyordum böyle mi sandığı için öyle söyledi
İlginç ama böyle yapman
Tam olarak sevgi yok aranızda
Neden kapatıyorsun gözünü :D
Kim aklına geliyor 😁
Kimseyi düşünmüyorum bira sıkıldım ilişkisini o kadar
Ayrıl o halde olmuyor ise 😀
Var vsr
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?