Öpüşürken gözlerini açıyor :)

6 aylık bir ilişkim var. Sevgilimle öpüşürken hep gözlerini açarak öpüşüyor kapat diyorum tamam diyor ama yine açıyor. Ben onun ilk sevgilisiyim. Acemiliğinden mi böyle yapıyor? Yoksa normal mi? Saçma gelebilir ama benim için önemi var (: Cevaplarsanız sevinirim.
Güncellemeler
+1 yıl
sanırım abarttım:). tüm yardımcı olan cevaplayan arkadaslara tesekkür ederim. ama daha yardımcı olmak isteyen arkaslar varsa yazsınlar:D
Güncellemeler
+1 yıl
off simdide kafam karıstı bu cocuk beni seviyor mu sevmiyor mu?
Öpüşürken gözlerini açıyor :)
Cevapla