Burada karşı cinsle konuşmayı mı seviyorsunuz yoksa hemcinsinizle mi?

Ben karşı cinsle konuşmayı daha çok seviyorum sebebi ise kızlar çok sıkıcı kısa kısa cevaplar yazıyorlar akıcı bir sohbet olmuyor bir de sanki lezbiyenmişim gibi hissediyorum niye bir kızla konuşayım ki? Gerçek hayatta arkadaşım değil bir şeyim değil en azından burada erkeklerle konuşunca daha çok şey konuşuyorum bilgi birikimleri var her konudan sohbet açılıyor cinsellik olsun gündem olsun ilişkiler olsun her telden var
Burada karşı cinsle konuşmayı mı seviyorsunuz yoksa hemcinsinizle mi?
Cevapla