Sevgilim sürekli cinsellik konuşuyordu. Ayrıldım. İyi yapmış mıyım?

Yani çejilecek bir tarafi da yoktu zaten hiç bana göre de biri değildi. Parasız çulsuz ama şeyi kalkar ancak. tamam cinsel olarak iyidik ama 7 24 bir insan cinsellik konuşmaz ki abicim. Sana aziyom falab diyo da yalan yani basbayağı abaza ile takiliyormuşum ben. Artık sevgili yapmicam biktim ben her erkeklerin tek derdi seks. evlenmek isteyen ciddi olanlar hariç.

Sevgilim sürekli cinsellik konuşuyordu. Ayrıldım. İyi yapmış mıyım?
Cevapla