Bu uyum herkesle olur mu yoksa zor bulunur mu?

Nişanlıyım nişanlımı seviyorum evet ama onu cinsel manada daha çok seviyorum bu beni ona aşırı bağlıyor yani %80 lik bir kısım BİLE diyebilirim kimseye cinsel anlamda böyle bağlanmamıştım hatta hiç istemezdim önceki ilişkilerimde cinsellik falan ama nişanlımı aşırı istiyorum bu anlamda nişanlımla uyumdan mı onun bana cinsel yaklaşımından mı bilmiyorum bu ilişkiye beni bu bağlıyor diyebilirim ten uyumu mu desem ne desem bilemedim bu his herkese olur mu? Yoksa bu uyum zor mu bulunur

Bu uyum herkesle olur mu yoksa zor bulunur mu?
Cevapla