Erkek/Kadın birbirini şehvete karşı kontrol edemeyip Sevişelim ya bir şey olmaz diyip şehvete kapılıp aşkım diyip gaza bastıktan sonra ikiside rahatladıktan sonra niye pişman olurlar?
Sevişmeden önce birbiri için ateş gibi yanan erkek/kadın seviştikten sonra neden pişman olur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hormonların etkisi
Bu durum gerçekleştiğine göre ilk sevişmeleridir, haliyle her ikisinin de kafasında kenderinin oluşturdukları bir simülasyon yani kurgu vardır.
Sevismenin de böyle geçeceğini tahmin ederler, burada hormonlar da rol oynar. Sevişme sonrasında durum hayal edilenden farklıysa pişmanlık oluşur.
Bir diğer etken de yine hormonların etkisi veya merak ile aslında emin olunmadan ilişki yaşanması, haliyle sonrası pişmanlık olur.
Kız bakireyse pişman olur genelde.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!