Aşka giden yolun cinsellikten geçtiğini söylüyor, nasıl yaklaşmalıyım?

Böyle bir ilişkiden beklentilerini saydı etti. Arkadaşlıkla beraber bunun da önemini vurguladı. Aslında ağırlıklı olarak konu cinsellikti haha yani evet ilişkide olmazsa olmazlardan ama bir sevgili ile bunu yaşamak konusunda çekincelerim var çünkü daha önce hiç tecrübem olmadı. Bunun hep evleneceğim insana özel kalmasını istedim. Bir erkeği başka şekilde etkileyebileceğimi söyleyenler olacaktır ama dürüst şekilde sormak istiyorum, sonuçta hepimiz içten içe bunu istemiyor muyuz? Ya da belki bizim aşk diye yorumladığımız şey tam anlamıyla budur. Bu hedefe ulaşabilelim diye kırk takla atıyoruzdur, bilemiyorum. Sadece tedirginim böyle diyen birine nasıl yaklaşmalıyım bilmiyorum.

Aşka giden yolun cinsellikten geçtiğini söylüyor, nasıl yaklaşmalıyım?
Cevapla