Sevgilim bana çok aşık ama ben onunla sadece yakışıklı olduğu için, güzel seks yaptığı için ve bana taptığı için sevgiliyim? Bir de evlilik teklifi yapmayı planlıyormuş. Ben ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum ama onu hiç aldatmadım. En azından başkalarıyla sadece ona seni seviyorum diyerek onu aldattım. Kimsenin beni onun gibi sevemeyeceğini biliyorum. E yakışıklı da. Ayrılırsak en iyi ihtimalle alkolik olur. Ne yapacağım?
Sevgilim iyi seks yaptığı için onunla bilikteyim, evlenmek istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Evlenmek istemiyorsan evlenmezsin. Evlilik sadece iyi bir cinselliğin sonucu olamaz, daha başka şeyler de gerekir ki en önemlisi de sevgidir hatta aşktır, sende bunlar yokmuş. Onda var evet ama evlilik iki kişilik bir şey, tek kişi yetersiz kalır.
O yüzden çok geç olmadan bu düşüncelerini ve duygularını onunla da paylaşmalısın. Kimsenin seni onun kadar sevemeyeceğini de bilemezsin, şu ana kadar yaşadığın en çok sevgi bu olabilir ama yaşamadıkların ile kıyaslayamazsın.