Erkeklere basit gozukmeden nasıl yaklasabilirim

Böyle bir şey neden yasamayayim ki diyorum kendi kendime ama nasıl put noktalari ne bunun tabi normal biriyle olmalı
Erkeklere basit gozukmeden nasıl yaklasabilirim

Böyle bir şey neden yasamayayim ki diyorum kendi kendime ama nasıl put noktalari ne bunun tabi normal biriyle olmalı
Seni arzulayan ya da senin gibi istekli birisini bulursan kendini ona bırak o gerekeni yapar..
Ama bu işlerde güven ister her önüne gelenle de yapılmaz.
Mesela şöyle yapabilin soru sor burada senin çevrende kim var burada onlarla tanışmaya çalış onlarla sonra anlaş kafana yatarsa buluşabilirsen onlarla konuşabilirsin.. burada zaten öyle birilerini bulmak zor değildir. Siz onları bulmadan, İnanın onlar sizi bulur.
basit ya da zor
bence bunun bir alakası yook
birisinden hoşlanırsanız oda sizden hoşlanırsa duygusal anlamda bir yakınlık sonra cinsellik kendiliğinden gelir
ha amacınız cinsellik ise tek amacın bu olduğu birçok erkek var onlara yönelirsiniz bir şeyler yaşadığını basit olarak görecek bir adam elbet denk gelebilir size bilemiyorum tabi oda şans biraz
Of işte yapamıyorum duygusal bag olsun istiyorum olunca da seks yaşayamıyorum mükemmelliywtcilik var bende
çok fazla detay
çok fazla mutsuzluk demek :)
akışına bırakın biraz
Tamam da nasıl yani kafamda canlanmiyor benim nasıl olcak bu hiç ingilizce bilmeyen birinin ingilizce şunu yapmasini hayal etmesi gibi bir şey bu yani
Arkadaşlarım mesela bazıları var instadan konuşup bulusuyo bu güvenmiyorum oluyo onun için diğer bir kız cevresinden flört ediyor cinsellik yasamiyor vs vs çok var işte ben nasıl yapcam bilmiyorum
fazla kasmayacaksın kendini
hoşlandığın birisiyle konuşacaksın
duygusal anlamda yakınlaşacaksınız sonrası gelir
duygusal hissiyat yoksa hayatına devam edeceksin
tanımadan birisini denemeden olmaz zaten
sen elinde bir zar var atayım düşeş gelsin diyorsun öyle bişi yok:)
Yani ilk goruste nasıl duygusal bir şey oluyor onu da biraz acarmisin nasıl oluyor hele birde erkekse hiç olmazki buu
ilk görüşte olmaz
ilk görüşte zaten duygusallık olmaz
tanıyacaksın sohbet edeceksin bakalım ortak zevklerin var mı yokmu
sonra ileri de.. bir bakim nasıll olacak duruma göre şekillenir her şey
birden otamatik olmuyor ki gizli
Hmm öyle mi ama bana şey dediler erkekler duyguya giremiyomus uzun sureyse bide ugrasmiyolarmis
işte tam tersi
duygusal anlamda bişi hisseden kişi seninle ilgilenir konuşur :)
Biri var Şu an bazen cinsellik konuşuyoruz bazen şirinlik yapıyor bana bazen de eğitim iş konusunda konuşuyoruz sırf cinsellik değil ama ilgisi var mi bilemem genetiğin güzel ve tatlısın diyor erkekleri anlamıyom ben
Sinyal verdiğinde illa birileri ilgilenir Seçim önemli yanlız süzgeçten iyi geçirmeniz gerekli En önemli olanı saygı Saygı olmadan hiç bir şey olmaz
Normal birini açarmısın abla merak ettim xjanajhs
Taciz şiddet hakaret etmeyen güvenilir biri biri
Ha anladım normal biri diyince fiziksel bişeyler aradım da ne biliyim 1.90 erkek kumral olsun falan
Yok 1.90 istemem korkunç bence 1.80 iyi e yüzü de tabi güzel olmalı maskülen olmalı olmayada bilir bilemedim şimdi sjjsjs
Xhhagagaa ne istedigimi bilmiyosun aşko da 1.90 neden korkunç oluyor anlamadım xjanah
Bilmiyom biraz evet tecrübem yok
Korkunç çünkü büyük uzun ve ağır hareket ediyolar biraz hsjsb
Aşko ne alaka xhabhaha şu an kendimden şüphe ettim büyük uzun olunca agır mı hareket etmiş oluyoruz
Evet benim gördüklerim öyle ağır hareket ediyorlar ben 2.5adim atiyom o 1 yuzune bakarak konusamiyorum yolda begenmedim bide akillari olmuyo bence ya da bana denk gelen öyleydi gitti bide yurtdışına :( bundan boyle küçük olanlarla olur anca hem boy hem yaş olarak
Anladım sagol aşko kendimi kötü hissetrim
Senin de elin büyük mu belki Elle alakalidir
Benim heryerim büyük aşko ama elim kız eli gibi maskülenim ama estetik de bir yapım var
Hmm anladım o harikaydiya sinir etti sadece beni neyse tavsiye yok mu bana peki cesaretle ilgili vs vs
Cesaret yani böyle şeyler planlanarak yapılınca kötü oluyor anlık grlişmesi gerekiyor korkmalık bişey yok zaten içinden gel duygular bunlar sadece rahat hissetcegin biriyle falan yap o kadar
Hiimm o zaman rahat hisedecegim biri çevremden olmalı
Öyle biri oluyo da onlar cesaret etmiyor ya da başka tanıdık oluyor o yüzden devam etmiyor mesela o dediğim 1.92 adam annem yüzünden öyle oldu gitti :(
Uniden mi yapsam acaba mantıklı sanki birseyler oturmaya başladı şimdi bende
Yani tanıdık olması sıkıntı aslında güvenebilicegin biri olmalı onun dışında öncesin de baya iyi tanımalısın falan ilkler özeldir ben unutamıyorum mesela ilki o o enerjiyi alman lazım geçmişe takılı kalma
Bu o zaman şey kuzeninle yap demek oluyor nerden iyi taniycam ben
Bide bende mükemmelliywtcilik var bunu yaparsam rahibelige vercem yüksek lisansimj
Yaaaa xhabagshha sen gibi arladaşım var rahibe diye kayıtlı xhanahhs sürekli yapmak istşyor ama begeneniyor mükemmeliyetci bi türlü veremedi xhajahs başak burcumusun aşko yoksa 😃
Ikizlerim ben
Of ya burdan random biriyle yapsam nolcakki annem aşırı korumaci ondan böyleyim ben babam kadar rahat olsa hersey iyi olurdu neyse
Öyle işte modum dustu
burada birj var yarı alman ama yaş büyük bide pegging istemisti bunlar hariç hersey iyi konusmamiz maskulenligi falan guveniyorum nedense sadece seks konusunda da keşke guvenebilsemm
Ben Derdimi anlattım psikologmusun gibi jsjsj
Ahhahaahha sıkıntı yo aşko ikizlermisin ayyyhh benin 11 burçla ilşkim oldu ikşzler kötüydü aşko baya üstünr alınmada psikolog gibiyim zaten 😃 aşko yani başka verebşlicegim tavsiye senin konfor alanında olmalı alkol aalıyosan öncesin de alkol alırsın daha da rahatlarsın falsn
Alkol alınca heyecan yapıyorum ben başım ağrıyor kizariyorum falan
Hmm anladım kedi gibi hisettim nedense kendi konfor alayım falan snsnns avimi kendime cekmeligim o zaman ee adam kötü bisey dememisti zaten sen istediğin yerde olur istersen sana dokunmam falan demişti bunu soylemese daha iyiydi gerçi hetero olduğundan subhelendim
şansıma artik
Psikologsun bence de shhshs
Ahahaha aşko hetoro olması lazım zaten karşı cinsten hoşlanması için adam sen rahat hisset die istemezsen dokanmam demiş nasıl daha iyi oluyor hxhahaba sen şey falan mı bekliyodun
Seni duvarsan duvara vururum hard yaparım falan mı dicekti 😃
Normal diyorsun yanii nebileyim ben erkek miyim sen daha iyi bilirsin adama yazmaya gidiyom ben simdi)
Ahhahahaha 😃 satış mı koyuyosun şimdi sen bana puuğğhh 🥺
Yo ne alaka tatlis
Üzdü 🥺
Uzulmesin noo noo
Ahahahha çok tatlısın yaaa eqlermisin beni muhabbetin çok sarıyo xjsnns
Aşko eig için sagol 🙏
Ricoşlar
😘
Cevap
10Cevap
Seks yapmak istediğin için seni basit kadın olarak görmeyecek, zihinsel evrimini gerçekleştirip mağara devrinden çıkmış, cinselliği insan doğasının ve ilişkilerin bir parçası olarak gören, kadının bedeninden ziyade kişiliğine değer veren erkeklerle muhatap olursan pişman olmazsın.
İlk söylediğin oluyor da diğer kadını obje gibi görmeyen pek yok
Var, sana denk gelmemiş. Kadın vajinadan ibaret bir canlı değil, kişiliği var, ruhu var, duyguları, düşünceleri var, benliği var...
Evet pek denk gelmiyo Şu an birş var mesela ama uzak mesafe hoşuma gitti umarım beni de beğenir gerçekten değer verer
Onu anlaman için de biraz tanınan lazım. Paldır küldür, bodoslama aşık olma, üzülürsün.
Yani konuşuyoruz işte sanatçı ruhlu biri bazen yardım ediyor bana hayatla ilgili falan ilk konuştuğumda psikoloğa gitmemi önermişti iyi geldi bana mesela konuşmuştuk yani burdan
Erkeklere basit görünmek ne ya aşırı saçma bir düşünce. Hoşlanmışım beğenmişim seks istemişim bundan daha normal ne olabilir ki veya bunun için neden ‘basit’ olayım? Asla bu tarz kaygılarım düşüncelerim yok. Birini beğenip istemişsem ölümüne yürürüm
İşte toplum saçmalığı
Toplumun sizi kısıtlamasına izin vermeyin. Özgürsünüz.
Özgüvenli ol ve kendin için de yaptığını bil, basit gözükmezsin :)
Mantıklı aslında
çok bilmiş gibi görmeni istemem ama mantıklıdan öte zaten olay bu canım :)
İlk olacağı için mantıklı düşünemiyom mükemmelliywtcilik var bide bende
mükemmelliyetçilik iyi bir şeydir özenli olmanı ve bilgili olmanı sağlar algın açık olur. ama adı üstünde ilk acemiliğin olur. en çok istediğin ne?
Olabilir,
En çok istediğim beni seven biri olmalı ve beni tatmin etmeli ben de onu tatmin edebilmeliyim yanında rahat olmalıyım
cinsel olarak kendini keşfetmek için neler yapıyorsun? direkt yazabilirsin :)
Yapıyorum birşeyler)
Mastürbasyon yoga ve kendimi anlamak keşfetmek için birçok şey terapiye de gittim
güzel yöntemler, terapi beklemediğim kadar iddialı oldu? hiç kendini test ettin mi?
Etmedim yok bu yaz buluşucaz bir çocuk var ))
sınırın var mı?
Nasıl bir travma yarattıysa sizde bu cahillerin bakış açısı. Vay be
Neden?😊
Çözümü yok mu sence bunun
O yobaz hayvanlardan uzak durmak.
Ailemi napim peki denize mi atayım ya da yamyamlara mi vereyim yesinler
Başka şehirde üni oku. Ve okul bitmeden iş bul kendi ayakların üzerinde dur bir daha da dönme o eve.
Beynimin içini okuyorsun ama böyle sen))
Keşke ya inan çok farklı şeyler düşünüyorum artık
Okurum ben bu konularda hislerim kuvvetlidir.
Beni kimse anlayamazz ben bile napcagimi bilmiyorum
Beni de okur musun dermişim
Bilmem okurum heralde.
Güzell
Peki o zaman günaydın. Yaz da muhabbet edelim baby.
Yakın çevre, arkadaş çevresi, okul vs gibi yerlerden bulma
İstersen dertlesebiliriz bu konuda bir erkek olarak yardımcı olmaya calisirim
Normal biri olarak yapalım
26 eve kapandım jsmsns
Ver hemen ver durma
Öyle yapcam 2 kişi var şu an burdan birine vercem artik
Ailene acıdım
Niye be
Ciddi ilişki yaşayalım benle yaşamış ol 😃
Vericen mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?