Eğer birini sevseydiniz onun daha önce bir şey yaşamış veya yaşamamış olmasına önem verir misiniz?

Eğer birini sevseydiniz onun daha önce bir şey yaşamış veya yaşamamış olmasına önem verir misiniz?

Ben sevdiğim erkeğin benden önce yaşadığı her maddi/ manevi duyguyu muhakkak surette kıskanırım fakat bunu kesinlikle gündemde tutmam. Benimle yeni bir zaman başlar, kendimi o sevgiye adamak daha akılcı olur.
Bence de 🙂
Geçmişte yaşadığının oranına veya boyutuna göre değişebilir, sevgilisiyle böyle bi şey yaşadıysa tabii ki kıskanıp rahatsız olurum ama bunu yargılayamam ama kerhane dolaşmak, grupmuş başka şeymiş işte saçma ve ahlaksız fanzetiler işi bozar.
Cevap
5Cevap
hayır ben takılmam yani benden önce neler yaşadığı benim için önemli değil geçmiş geçmişte kalmıştır şu an olduğu kişiye bakarım ben
Geçmişe asla takılmam ama bazıların destan gibi geçmişi oluyor o az da olsa insanın canını sıkabiliyor
En iyisi söylememek sanki
Ben ne kadar seversem seveyim benden önce yaşamış olsa direkt soğurum
Sen yaşamadıysan sorun yok
Yaşamadığım için bu görüşteyim
Ya saklarsa senden yaşadıģını
Bu sevgi mi sence, nereye kadar saklayabilir ki
Ölüme kadar
Bilmiyorum büyük konuşmak istemiyorum ama öğrenince ister istemez soğuyorum
Büyük konuşma ; )
Umarım öyle birine denk gelmem o zaman
Kimseyi kendinden fazla sevme ancak kendinden fazla seversen kişinin geçmişini görmezden gelirsin ama oda seni görmezden gelir bu sevgi karşılığında
Benden önce ne yaşadığı umrumda olmaz.
En doğrusu 💫🥂
Hicbir şekilde takılmam bana ne sormam bile.
O bana takılmıycaksa ben de ona takılmam🙄
Seven insan takılır buna zaten bence
Hayır takılmam
Ben geçmişe takılmam şimdiye ve geleceğe bakarım
Aramızda bu konu konuşulmaz bile
Açıkçası takılırım
Takılmam
Takilmam
Benim için önemli takılırım.
Daha çok takılırdım
Takilmam
Takılıyorsan ergensindir
Öyle de demeyelim de insanların kendi hayatı görüşü var sonucta
Kimse kimsenin hayatına hele ki geçmişine karışamaz takılacaksan birlikte olmazsın olur biter kız arkadaşının özelini de başkasıyla paylaşma bence sorularda falan belki tanıyan yoktur ama sizin özel hayatınız kimseyi ilgilendirmez sorunların varsa sevgilinle konuş
Ne alaka
Yoo diyelim
Ne demek ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?