ten uyumu olmadan ne sevgili olunur ne de evlilik yürür. onun yanındayken kalp atışının hızlanması, onu öpme isteğinin gelmesi, ona dokunmak istemen bunlar ten uyumunun olduğunu gösterir. yani enerji almıyorsan hiçbir şey olmaz yürümez
Normalde nasıl önemliyse evlilikte de ten uyumu önemlidir herhalde çünkü resmi birkaç kağıttaki imzalar hariç pek de değişen bir şey yok aslında, yine sevişen aynı iki kişi.
Ten uyumu kişilerin birbirlerinin tenine karşı arzu ve istek duymasıdır. Dokunma, sevme, öpme vs. gibi bir çekim hissetmesi. Buna tenin kokusu da dahildir.
Evlendikten sonra ten uyumunun olmadığının fark edilmesi sıkıntı olabilir çünkü belki de ömrünün geri kalanını tenine dokunmayı sevmediğin birisi ile geçirmek durumunda kalırsın ki bu sürekli negatif bir etkiye maruz bırakır.
Çiftin birbirini arzulamasi dokunmak istemesi ondan zevk ve haz alması sürekli temas etmesi bunlar evliliğin önemli bir parçasını oluşturuyor eğer bu saydığım şeyler olmazsa evin içinde iki yabancı insan oluyorsun soğukluk ve iletişim bozuklukları baş gösterir o sebeple çok önemli olduğunu düşünüyorum