Eşimle karşılıklı birbirimizden soğuduk. Bundan sonrası için ne yapmalı?

4 yıllık bir evlilik var. Çocuk yok. İkimizde çalışıyoruz. Evliliğin başından itibaren ağırlıklı olarak eşimin yanlışları sebebiyle affedip devam etsem de eskisi kadar güvenmedim. Uzun bir zamandır geçer diye dua etsem de kendisine eskisi kadar muhabbet beslemiyorum. Soğukluk var. Doğrusu da olsa güvenmiyorum. Bugün dayanamadım kendisine de bu durumu itiraf ettim. Kendisi de aynı şekilde soğukluk yaşadığını ama boşanmak istemediğini sevdiğini söyledi. Bunu zaten anlamıştım. 6 aydan sonrasında cinsellik anlamında kendi isteyene kadar aklınıza gelen ne varsa yaptım ve haftada 1 2 den fazlası olmadı. İsteyince de onun keyfine denk gelmezse yaşanmadı. Bende şuanda sağlıklı şekilde konuşuyoruz yaşımız genç fakat bu durum sevmediğim adamla yaşıyoruma dönerse nasıl aynı evde yaşayacağımızı sordum. Bu konuda beni zorlamayacağını istersem boşanabileceğimizi söyledi. Ben de ne yapacağımı bilmiyorum. Çünkü tam güvendiğim zamanda çıkan bir şey oluyor; ya diyorum evliliğini karını düşünen bir adam bunu yapmaz diyorum. Maaşıma karışmaz eve yardım eder bi şekilde geçiniyoruz ama artık ilk evlendiğimdeki sevgi muhabbet güven asla yok. Ne yapacağımı da bilmediğim için size sormak istedim.

Eşimle karşılıklı birbirimizden soğuduk. Bundan sonrası için ne yapmalı?
Eşimle karşılıklı birbirimizden soğuduk. Bundan sonrası için ne yapmalı?
Cevapla