4 yıllık bir evlilik var. Çocuk yok. İkimizde çalışıyoruz. Evliliğin başından itibaren ağırlıklı olarak eşimin yanlışları sebebiyle affedip devam etsem de eskisi kadar güvenmedim. Uzun bir zamandır geçer diye dua etsem de kendisine eskisi kadar muhabbet beslemiyorum. Soğukluk var. Doğrusu da olsa güvenmiyorum. Bugün dayanamadım kendisine de bu durumu itiraf ettim. Kendisi de aynı şekilde soğukluk yaşadığını ama boşanmak istemediğini sevdiğini söyledi. Bunu zaten anlamıştım. 6 aydan sonrasında cinsellik anlamında kendi isteyene kadar aklınıza gelen ne varsa yaptım ve haftada 1 2 den fazlası olmadı. İsteyince de onun keyfine denk gelmezse yaşanmadı. Bende şuanda sağlıklı şekilde konuşuyoruz yaşımız genç fakat bu durum sevmediğim adamla yaşıyoruma dönerse nasıl aynı evde yaşayacağımızı sordum. Bu konuda beni zorlamayacağını istersem boşanabileceğimizi söyledi. Ben de ne yapacağımı bilmiyorum. Çünkü tam güvendiğim zamanda çıkan bir şey oluyor; ya diyorum evliliğini karını düşünen bir adam bunu yapmaz diyorum. Maaşıma karışmaz eve yardım eder bi şekilde geçiniyoruz ama artık ilk evlendiğimdeki sevgi muhabbet güven asla yok. Ne yapacağımı da bilmediğim için size sormak istedim.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer