Neden sevgililerin cinsellik yaşanabileceğini herkes doğal karşılıyor?

En başta belirtmek istyorum ki bahsettiğim müslüman kişiler.

Başka bir dinden olanlar değil

Sohbet ettiğim erkeklerden hep "sevgililerin hepsi yapıyor yaa bunu bilmen lazım " sözlerini duyuyorum. Ve aşırı normal karşılıyorlar ama ben bakire olmasaydım bana bakmaya altı bu insancıklar.

Bu nasıl çelişki? Nikahsız beraberlik nasıl normal olabiliyor?

Bende günahsız değilim hatta sexting vs yaptım. Ancak yanlış olduğunu biliyorum ve bıraktım yapmıyorum artık.

Ben bunlardan biriyle evlensem kızım oğlum sevgilisiyle biseyler yaşamak istese izin verecek mi yani? Çok katı olmasını da istemiyorum yanlış anlaşlmasn.

İhtiyaç falan demeyin öyle bişey olsa Allah sabredin demezdi.

Neden sevgililerin cinsellik yaşanabileceğini herkes doğal karşılıyor?
Cevapla