En başta belirtmek istyorum ki bahsettiğim müslüman kişiler.
Başka bir dinden olanlar değil
Sohbet ettiğim erkeklerden hep "sevgililerin hepsi yapıyor yaa bunu bilmen lazım " sözlerini duyuyorum. Ve aşırı normal karşılıyorlar ama ben bakire olmasaydım bana bakmaya altı bu insancıklar.
Bu nasıl çelişki? Nikahsız beraberlik nasıl normal olabiliyor?
Bende günahsız değilim hatta sexting vs yaptım. Ancak yanlış olduğunu biliyorum ve bıraktım yapmıyorum artık.
Ben bunlardan biriyle evlensem kızım oğlum sevgilisiyle biseyler yaşamak istese izin verecek mi yani? Çok katı olmasını da istemiyorum yanlış anlaşlmasn.
İhtiyaç falan demeyin öyle bişey olsa Allah sabredin demezdi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer