Birlikte olurken ağladım diye bana kızdı. Ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla yakinlasirken bir anda iki parmağını içime ittirdi ve inanılmaz canım acıdı. Daha önce bir birlikteliğim olmadığını da biliyor. O acıyla ve şaşkınlıkla çığlık attım ve sonrasında ağlar gibi oldum. Bağırdı ve ben sana tecavüz mü ediyorum sanki dedi ve o anda bitti her şey. Git başkasıyla ol, benimle olma dedi. Bilmiyorum daha fazla anlayış beklerdim zaten bu da hiç planda yoktu. Kanamam olmadı ama 12 saatten fazla olduğu halde ağrım var. Ben mi yanlış bir şey yaptım? Neye ugradigima şaşırdım bu tepkisi sonunda. Sonra birlikte çıktık dışarı ve her şeyi berbat ettin felan dedi. Sadece canım acımıştı sorun ne ben anlamadım... Ben mi bir yerde hata yaptım Ek olarak ben bana böyle davrandığı için ağlarken hiç umurunda olmadı. Her şeyi benim mahvettigimi söyledi. Bir gün öncesinde de sexe hazır olmadığımı, bunu zamana yaymak istediğimi söyledim. 21 yaşındayım kendisi 25. Artık beni istemediğini, anlaşamadığımızı söyledi. Ağrısın diyor böyle bir tepki neden verdin diye kızıyor.
Birlikte olurken ağladım diye bana kızdı. Ne yapmalıyım?
Cevapla