2 senelik yakın arkadaşımla tam öpüşmek üzereydim, bunun sonra nasıl davranmalıyım?

Dün sevgilisinden aldatıldığı için ayrıldı ve onu teselli etmek için yanına gitmiştim, bir yakınlaşma oldu ve öpüşmek üzereyken arkadaşlığımızı ufak bir hatayla zedelememek için kafamı uzaklaştırıp ortamdan ayrıldım. Şimdi tekrar buluşunca nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum, nasıl davranmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. Az önce kendisi mesaj attı "dün yanımda olduğun ve yanlış bir şey yapmayıp kendini tuttuğun için teşekkür ederim..." demiş. Akışına bırakıyorum o zaman :D
2 senelik yakın arkadaşımla tam öpüşmek üzereydim, bunun sonra nasıl davranmalıyım?
Cevapla