Erkekler, Bu zamana kadar tatsız tuzsuz yaşamış gibi hissetmek?

32 yaşındayım. 1 tane sevgilim oldu. O da 10 ay sürmüştü. Onunla da benm ilk oldugu için çok rahat davranamadım pek bi şey yaşayamadık aslında.

Her neyse hayatımı yalnız geçirdim diyebilirim.

Sevmeden sevgili olmadan kimseyle yakınlaşamam.

Ama sevilmedim de ilgi de görmüyorum. Sevgilik durumu da olmuyor açıkçası.

Bazen ölene kadar böyle gideceğimi düşünüyorum. Kadınlığımı hissetmek, erkek bedenini hissetmek istiyorum.

Şu an aşık olmuş oldugum kişiyi de özlüyorum. Bazen onu düşlüyorum bazı anlarda.

Bu şekilde ölmüş olursam tatsız tuzsuz mu yaşamış olurum.

Erkekler, Bu zamana kadar tatsız tuzsuz yaşamış gibi hissetmek?
Cevapla