Kafan yerindeyken mi ilişkiye girmek güzel yoksa sarhoşken mi?

Sevgilimle uzak mesafeyiz bikac ay sonra ilk kez bulusacagiz ben daha once hic icki icmedim oda uzun zamandir icmiyor bana kafam guzelkende seninle olmak istiyorum dedi. Sarhosken daha mi guzel oluyor?
Kafan yerindeyken mi ilişkiye girmek güzel yoksa sarhoşken mi?
Cevapla