İsteklerini özgürce dile getirmek mi yoksa utanıp renksiz, sıkıcı bir cinsel hayata razı gelmek mi?

Eski sevgilimle her şeyi rahat rahat konuşabilirdik ama yine de cinsel fantezilerimi dile getirmeye utanırdım bu yüzden saklardım aramızda pek bir şey geçmedi ama ilerde de söyleyemezdim zaten ben de düşündüm ki neden olmasın, siz ne düşünüyorsunuz sizce evleneceğiniz kişiye cinsel fantezilerinizden, fetişlerinizden bahsedilmeli mi yoksa ayıp falan olur mu

İsteklerini özgürce dile getirmek mi yoksa utanıp renksiz, sıkıcı bir cinsel hayata razı gelmek mi?
Cevapla