İlişki sırasında kendimden çok geçiyormuşum bu erkek için sorun mu?

Sevişirken kendimden geçiyormuçum çabuk eriyormuşum sevgilim böyle dedi. Kulağımdan bile öpse kendimden geçiyorum dayanıklı dur biraz diyo. Üzüldüm yani bu kötü bişey mi ki?
İlişki sırasında kendimden çok geçiyormuşum bu erkek için sorun mu?
İlişki sırasında kendimden çok geçiyormuşum bu erkek için sorun mu?
Cevapla