Çok fazla kişiyle birlikte oldum, kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

27 yaşındayım, 5 kişiyle birlikte oldum. hiç tek gecelik ilişki tarzı şeyler yaşamadım hepsi erkek arkadaşımdı. ama yine de çok fazla geliyor. sizce normal mi bu sayı? şu an ilişkim yok ama evlenene kadar kimseyle birlikte olmayı düşünmüyorum artık.

Fotafaki benimmmm

Çok fazla kişiyle birlikte oldum, kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Çok fazla kişiyle birlikte oldum, kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla