Evlenmeden bakireliğimi vermek istemediğimi defalarca dile getirmeme rağmen bana bunları yazıyor. Garanti olur yapalım evleniriz ben herkese anlatırım yaptığımızı evleniriz kan gelsin yeter vs. yazıyor. ben bırakmam seni ciddileşiriz garanti olur iyice falan filan. Bıktım usandım artık bu adamın niyeti ne sizce? Ve ayrılma noktasındayım şu an ayrılmalı mıyım?
Konuşmaları attım, fikir istiyorum sizden bu durumda ne yapmalıyım?
Bana annem oğlum kimsenin canını yakma dediği günden beri kızlara bir şey yapmadım çünkü bu etik değildi. İnsanın isteği olur hatta sırf bu yüzden anal deniyor çiftler ona da karşıyım. Erkek sonuçta yanında kalkık da gezse duygularını dizginliyorsa o erkek iyi bir erkektir. Sana karşı saygım arttı mesala, ne yapacağını iyi biliyorsun. Kullanmak istiyor bildiğin.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Altı yıllık sevgilim ve nısanlıma bile böyle bir şey demedim. Desem beni vururdu. Kusura bakma ama o birazda senin pasifiğin den söylüyor bunları. Ne iğrenç bir sevgilin varmış. Amacı seni kullanıp atmak işte. Alıllı ol dik dur tavız verme. Kafanı koparırım bana böyle şeyler yazma de
Şu aşamada bile senin kırmızı çizgilerine saygisi olmayan bir insan sana ilerde ne verebilir ki. İlişki de saygı önemlidir anlayış önemlidir bunların olmadığı bencilce düşünen bir partnerin olduğu ilişki sana bir şey kazandırmaz.
Dengesiz insan çok bu zamanda sevgiyi farklı yaptılar hep hediye alsın mekâna gidelim yedirsin gezip eğlenelim beraber hep erkekten bir şeyler bekliyorlar çoğunluğu ilgi verirsin az geliyor derler vs nankör çok be böyleleri sevilmeye muhtaç kalırlar inşallah ne diyim. Oysa bir ömür sevip yanında olacak adamları üzüyorlar
6 senede senin gönlünü hoş tutmaya korktuysa gelecekte yapamaz zor değil ya seven bir şeyler için çabalar illa maddiyatla olacak değil ben tatlı yaptım pizza yaptım yedi ama... Aması var işte
Her yanıyla ofsayt. Neresinden yazacağımı bilemedim. Bir anlığına senin evlenmeden birliktelik istediğini düşünelim. O durum da bile sana korkularını, beklentilerini, ilişki sırasında çekincelerini rahatça paylaşabilmeni sağlayacak güveni vermesi lazım. Böyle biriyle evlenince bile birlikte olsan seni sadece kanatabileceği, kan akıtacağı bir kurbanlık olarak görüyor. Neyse. Kendine iyi davran
Benim de sevgilim var bana dedi bunlar zorunlu değil ama isterim ama hiç bir zman vaad vermedi. Sana bunun sözünü verip öyle faydalanmam dedi yani istiyorsan Yaşarsın bişeyler evlenecez diyipte vaat verenler daha samimi depil
Evet ve sınırı sen koy dedi bende bekaretimi sevgiliyken vermek istemiyorum sen de haklısın o yüzden. Yüzeysel şeyler yaşayabilirsin istersen ama ilerisini istemiyorsan zorlamaya hakkı yok