Kocam kavgalıyken ilişkiye girmediğimizde 4-5. gün barışmaya çalışıyor gibi sırnaşıyor amacı ilişkiye girmek oluyor, odun değil mi?

Çok şiddetli kavga ediyoruz bir gün iki gün geçiyor, gelip sarılmasını bekliyorum ama olmuyor. Ne zaman libidosu yükselirse o zaman sırnaşıyor yol yapmaya başlıyor, bugün de öyle oldu. İlişkiye girdik sonra da yattı uyudu. Bu odunluk değil mi?

Kocam kavgalıyken ilişkiye girmediğimizde 4-5. gün barışmaya çalışıyor gibi sırnaşıyor amacı ilişkiye girmek oluyor, odun değil mi?
Cevapla