51 yaşında bir erkekle cinsel birliktelik yaşamak çok mu tuhaf olur?

Kendim 20 yaşında ve bakireyim, soruda bahsi geçen şahıs ise 51 yaşında ve bir kadın doğumcu. Ayrıca baştan belirteyim soru ilk ilişkim için değil, belli bir tecrübe kazandıktan sonrası için soruyorum. Kendisiyle geçen yaz bire bir çalıştım/staj yaptım ve yanına gittiğim ilk günden beri hiç aklımdan çıkaramadım, onunla çalıştığım her günün sonunda eve döndüğümde onu düşünüp mastürbasyon yaptım. Çok karizmatik biri, ne dış görünüş anlamında ne de enerji anlamında 51 ile uzaktan yakından alakası yok. Uzun boylu, hafif yapılı, esmer ve gerçekten çok yakışıklı bir adam. Hastanede her görenin dönüp bir kez baktığı bir erkek. Ayrıca benimle de çok yakın, birbirimizde telefon numaralarımız dahi var. Belirttiğim gibi, belli bir tecrübe kazandıktan sonra bu yaşta bir erkekle cinsel ilişki yaşasam çok mu abes olur? Gerçekten yaz döneminden beri çok arzuluyorum. Bir de zevk alabilir miyim? Yani yetebilir mi ne düşünüyorsunuz?
51 yaşında bir erkekle cinsel birliktelik yaşamak çok mu tuhaf olur?
Cevapla