Arkadaslar 29 yasında güzel bir kadınım. Eşime göre daha güzel oldugum için eşim sürekli kusur arar bende. Kendini öyle rahatlatır ama ben genel olarak begenilen biriyim. Aile sorunları yüzünden 7 yıl önce evlendik. 4 yasında bir oglumuz var. Ben evlendikten sonra atandım ve işim var. Eşim aşırı negatif ve sinirli. Benim yapım da tam tersi. Her türlü olumsuzluga ragmen kendimi ve etrafındakileri mutlu etmeyi başarabilen güler yüzlü bir insanım. Sürekli enerjimi emiyor ve cinsel yaşam evlendiğimizden beri yok. Şimdi çocuk nasıl oldu diyeceksiniz ama yumurtlama dönemlerinin oldugu günlerde isteksiz isteksiz birlikte oldu. Anlattıgım arkadaslarm boylu poslu kızsın nasıl sana karsı koyar anlamıyorum derler. Dr a bile gitmeye tenezzül etmedi. Hadi bunu boşverdim her şey cinsellik değil diyerekten ama gerçekten dayanamıyorum. Ailemin yanında bile kavga etmek artık beni mahvetti. Etrafımdakiler de dul kadınla cinsel ilişkiye girmek isteyen çok olur, seni et parcası olarak görürler, erkek çocuguyla baş edilmez gibi şeyler duyunca korkuyorum ayrılmaktan ister istemez sevgisizlikten gözüm dışarı gidiyor. Kendime yakıştıramıyorum bir yandan da. Hatta feminist olup erkeklerden nefret ederken benle göz teması kuran iş arkadasıma ilk başlarda bakmak istemesem de sonra benim de gözlerim istemdışı ona takılmaya basladı ve hoşlandım. O benim muhtemelen evli olduğumu bilmiyor ve cok efendi bir insan. Çalıstıgım yerde bakan çok oluyordu ama buna yenik düştüm. Muhtemelen evli olduğumu öğrendi belki de ne kadar kötü düsünüyordur hakkımda ama içimde kopan fırtınaları bilmiyor. Ha bir beklentim de yok bir iki aya tayin alıp gidecem ama ne bileyim böyle bir seyin içine düstüm kendimi ne kadar çekmek istesem de. Çok zor bir durum
Cinsel Yaşam konusunda 32,4b cevap paylaştı. Çocuğun var onu üniversiteye girene kadar analı babalı büyütmeye bakin çocuklar bizim geleceğimizdir. Onların saçının teline bile zarar görmesini istemeyiz. Bu durum hem seni hem eşini hemde çocuğu etkiler gözün kaymadan aile olmaya bakın derim yinede sen bilirsin
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYılda 100 münasebetin altında münasebet oluyor ya da hiç olmuyorsa, dinen kadına boşama hakkı verilir.. Çünkü sizi günaha sürüklediği gibi, evliliğin amacının dışına çıkıyor..
Dinen normalde kadına boşama hakkı tanınmazken, bu tür olağanüstü üstü durumlarda kadına boşama hakkı veriliyor..
Daha büyük günaha girmemek adına boşanma yolunu tercih edin..
00 Yorumla
+1 yılOndaki sorun cinsel yonden sana yetersiz geldigini biliyo ve bunun altinda kalmamak için seni aşağılayıcı sozlerle ezmek istiyor bize dediklerini o. Bilse akli basina gelir belkide dedin ama o aldiris etmedi hadi cinsel yonden eksik ama seni el ustunde tutmasi gerek sevgisinle sana bu eksikligi unutturabilir
014 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle unuturdum. her sey cinsellik değil ama sürekli enerjimi sömüren aksi, bilmiş bir insan. oldu bitti böyle
- +1 yıl
Buda onun sana yetersiz gelmesin den kaynakli senin altında ezilmek istememesi uste cikip eksikligini bastirmak cok yanlis yapiyo cinsellik sonraki plan en guzel sey iki kisi birbirini anlayip karsilikli destek tir yazik seni yakinda kaybedicek üzüldüm senin adina
Soran+1 yıloysa o kadar güler yüzlü bir insanım ki eşimin arkadasları bile hep eşime der çok şanslısın insan yaşlanmaz diye
- +1 yıl
Sen pozitif enerjine karsilik negatif enerji bazen bu negatif enerji seni yipratiyodur icten içe
Soran+1 yılhem de nasıl yıprattı ben çok kez sabah işe giderken arabada agladım
- +1 yıl
Tahmin edebiliyorum yani ne diyecegimi bilemiyorum gercekten ben diyorum her zaman empati empati bu cok onemli senin kalbinin kırılmasını istemiyorsan sende kirma keske biraz anlayış olsa
Soran+1 yılaynen öyle ben ne kadar empati yapıyorsam o da o kadar empati yapmıyor
- +1 yıl
Hersey karsilikli ama onda maalesef sen onu seviyorsun dimi
Soran+1 yılhayır onu sevmeyi bırakalı yıllar oldu. sadece iş arkadasıma karsı hoslantı var içimde başka bir duygu yok ondan beklentim de yok
- +1 yıl
Onu kafanda bitirmissin zaten bir kadın sevgisiz duramaz zaten
Soran+1 yılo kadar uzun zaman sevgisiz durdum ki kalbimin oldugunu bile unutmusum
- +1 yıl
Sevmek sevilmek guzel bir duygu karsilikli anlayis olduktan sonra hersey guzel olur
Soran+1 yılkesinlikle öyle. çaresizlik kötü. ne yazıkki toplumda benim gibi ve benden beter çok kadın var. dile bile getiremiyor ve susmak zorunda kalıyorlar
- +1 yıl
Evet farkindayim haklısın kimi ister olmaz kiminin olur kiymet deger bilmez hayat böyle iste
Ben yolumu seçtim böyle bir durumu birebirde yaşamış biriyim 6 yaşında bir oğlum var ama bitmiş bir şey bitmiştir devam ettirmenin elalem nederlerin yükümlülükten kaçmanın hiç bir faydası yok ayaklarının üstünde durabiliyorsun memursun güzel ve alımlısın niye bitmişi kaldırmak için çabalıyorsun ki
015 Yorumla
Soran+1 yılailem de çekmem taraftarı. yavas yavas anneme aciliyorum onlar şimdi dese ki bırak anında bırakırım
Soran+1 yılbenim arkamda durmuyorlar hep yapıcı oluyorlar. anneme gecen ben de senin gibi bir poset psikiyatri ilacı mı içim kalbim yine hızlı mı atsın dedim ama rafta halen bu konu. annemin konuyu acmasını bekliyorum. cesaret edemiyorum korkuyorum depremde oğlumla tek kalmak vs beni korkutuyor ne yapacagımı bilmiyorum
Soran+1 yılbir insana rahatsız olduğu şeyleri anlatınca yapmamalı. konusunca anlasılmalı ama anlasılmıyorum şimdi tartışmıyorum bile
- +1 yıl
Sorunun sende olmadığı çok açık zaten sorunlu olan kanserli parmaktan kurtulmazsan önce elden sonra koldan ve en sonunda vücudundan olursun çocuk işleri zorlaştıracak olsa da her ne olursa olsun senin akıl sağlığından önemli değil çünkü akıl dağlığın yerinde olmaz ise ne evladına ne çevrene ne de kendine bir hayrın olmaz Allah muhafaza
Soran+1 yılçok doğru diyorsun çünkü gün geçtikçe daha da kötü oluyorum ruhum dayanmıyor psikolojik şiddet bu
Soran+1 yılbir kuşu kafese hapis edersin yaa caresizce kanat çırpar durur. işte o kuş gibi hissediyorum.
Soran+1 yılhayır kafamı dinlemek istiyorum kbakma
Soran+1 yıliyi geceler
- +1 yıl
Sen bunun dediklerine bakma kocanla otur adam akıllı içini dök ve olanı söyle bak erkekler bana bakıyor ben senden başkasına bakmak istemiyorum. Diyerek hertürlü detayı çok güzel bişekilde anlat. Cahit zarifoğlu diyor; ayrılık sevdaya dahil değil, oturup Konuşmak varken. Çünkü oda pişman olur sen gidersen ve sende pişman olursun. Bunun için otur bize anlattığın gibi onada anlat herşeyi. Sevgi istediğini, seks istediğini, güzel bir aile istediğini, üzüldüğünü herşeyi anlat.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
+1 yılBak kızım başkası ile bir şey yaşamak ise durunun asla evliyken yapma. Yazını doğru anladıysam sadık kalmak zor geliyor sana. Sen bilirsin illaki kavga etmek istiyorsan yolun açık ama ayrılsan ardından bu işler ile meşgul olsan bare kavga olmaz adın konuşulmaz. Yinede kendin bilirsin...
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılsadece cinsellik degil eşin seni üzüyorsa kırıyorsa bu onun sana olan saygısızlıgıdır
karşı koymak zıt gitmek ya da inat etmek sadece hayatından zaman alır ve işleri daha kötüye yönlendirir
evet arkadaşların dediği dogru seni kullanmak istemek ya da obje niyetine kullanmak çok kişi olacak ve senin bu geçmişini öğrenen kişi sana 40yıllık gibi samimi duygusal iltifat ve tatlı sözlerle gelecekler?00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGözünün dışarıya kayması çok normal hele şimdi 29 yaşında böyleyse 35 yaşına flan gelince çok defa zor olur o konularda ve çok iyi biliyorum senin gibi evli arkadaşım vardı nasıl desem farklıydı böyle evliliğin gitmez zaten konuyu anlatıyım diyeceğim aynısı durumu biliyorumda
04 Yorumla
Soran+1 yılaynen öyle böyle gitmiyor olmuyor ailem inş arkamda durur bir de onlar yıpratmasın
Cevap sahibi+1 yılGizli olmasan aynı konuda anlatırdım sana alsında çok tanıdıkta senin durum
Cevap sahibi+1 yılben açıyım mı gizliliği ya da sorunu beğeniyim mi
Cevap sahibi+1 yılSorun sende değil sen kesin aldatırsın bu gidişle
+1 yılBenimde tam tersi geç bosaldigimdan dolayı uzun süre orgazm olamıyorum benimkide sürekli 10 15 dk sonra yeter deyip çıkarıyor sürekli yarım kalıyorum
Bakıyorum da herkesin bir noksani varmış gerçekten ama yapacak bir şey yok
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 16,1b cevap paylaştı. İlgisizlik sevgisizlik ve açıkçası sacam sapan bir seks hayatı herşeyi yapmana iter seni ne kadar dayanmaya çalışsan da dayanamicam bir gün çünkü kadınsın ve kadın oldgunu hissetmek istiyorsun haklı olarak
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 391 cevap paylaştı. Daha ne olsun işin var gücün var. Gerekirse istersin başka bir şehire kim tanır seni. Ben İzmir'deyim. Binlerce dul kadın var. Çok da rahatlar. Biraz cesaret. Kolay değil ama. Anlattıklarında iyi değil
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılBoşanamamak gerçekten çok kötü bir olay ya senin yaşadığın durumun erkek versiyonunu düşün bende yaşıyorum ama işte sıkıntı elin kolun bağlı oluyor hep bir şekilde
016 Yorumla
Soran+1 yılaynen güya evliyim bunun adı evlilikse. kalbimde olusan sevgi boşlugu kocaman
- +1 yıl
Üzüldüm gerçekten böyle bir durumda kalmana ama boşanmayı kendine yeni bir hayat kurmayı da düşünmelisin bence
Soran+1 yılbir daha zaten büyük konusmayım ama asla evlenmem boşanınca. bir daha insan bu hataya düşer mi
- +1 yıl
Tecrübe etmiş oldun en azından artık evlenmeyi düşünen gençlere yapmayın etmeyin diye uyarma sırası bizde 😂
Soran+1 yılben oğluma bile diyorum evlendirmem diye 😅 bir anneye bile bu sözü söylettirecek raddeye getirmek
- +1 yıl
Ülkecek soğuduk evlilikten hayırlı olsun 😂 en iyisi beraber yaşamak ya baktın anlaşamıyorsun ayır yolları hukuki derdin olmasın en azından 😂
Soran+1 yılbenim artık bir erkek sineğe bile tahammülüm yok. o cok hoslandıgım iş arkadasım gel evlenek dese bile yok yanii😅
- +1 yıl
Şuanda çok bunaldık canım ondandır araya biraz zaman girsin de bir yokluk çöker bence o kadar da değil 😂
Soran+1 yılben kimseye güvenemem ki
- +1 yıl
Güvenme zaten güvenirsen sıkıntı kimseye güvenmeyen herkes ne kadar mutlu bak 😂
Soran+1 yılkesinlikle. insan illa evli olmak zorunda değil ki. sadece cocuguma üzülüyorum
- +1 yıl
Kaç yaşında çocuk?
Soran+1 yıl4 yasında
- +1 yıl
Küçükmüş daha ama üzülme ya niye üzülüyorsun mutsuz bir ailede büyümesindense seninle mutlu bir hayat yaşaması daha iyi olur bence onun için
Soran+1 yılpsikolog destegiyle belki başarabilirim
- +1 yıl
Anne sevgisi ilgisi en kral psikoloğa bedeldir bence. Nacizane tavsiyem hiç girme o işlere çocuğun psikolojisini daha kırılgan hale getirirsin kendini sorunlu hisseder
- Cinsel Yaşam konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇok zor bir durum bende güler yüzlü neşeli biriyim tutkuluyumda ama senin gibi biri olsa keşke
00 Yorumla
+1 yılMutsuz evlilikler çok sıkıntı. Kararlılığını göster, davranışını değiştirmiyorsa, sonuç belli aslında.
00 Yorumla
+1 yılSeni çok yalnız bırakmış. Seninle ilgilenen kimse var mı etrafında? Bu kadar üzüldüğün birşeyi devam ettirmek de seni yoruyor sanırım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnlattigina gore en buyuk sorununuz cinsel sorunlardan dolayı oluyor senin bu şekilde olmanin nedene esinin seni cinsel olarak memnun edemediği için bu sekildesin. Cinsel sorunu mu var esinin
02 Yorumla
Soran+1 yılaynen her sey cinsellik değil ama insan eşine dokunmaz mı
Cevap sahibi+1 yılHersey cinsellik acik acik diyebilirsin. Cinsel olarak rahatlayamadigin icin sorunlar cikiyor. Esinin dokunmamasinin nedeni nedir peki
- Cinsel Yaşam konusunda 15,4b cevap paylaştı.
+1 yılgozunden kaynaktan ote icinde buna yatkin bir fantezi de geciyor olabilir mi?
06 Yorumla
Soran+1 yılhayır sadece bir kere birlikte bir yerde oturup birbirimize sevdiğimizi söylesek yeterdi
- +1 yıl
burasi cahillerin ulkesi insan duygusu hisleri ozel hayati kimsenin umurunda olmaz burada yobazlik ve her sey din ile kutsallastirilmaya calisan adaleti bile din ile kuran bir yapi var dul olduktan sonra sen yine sensin ozgursun huzurlusun cinsellik veya hayatina yeni insan sokabilmek herkesin hakki bu kadar daraltilmamak gerek hersey bilmiyorum cok itici ve igrenc geliyor
Soran+1 yılbana da öyle geliyor. bu durumda erkek olsaydı aldatmak şart olurdu ama kadınlar masum bir bakışta bile ne yerine konuluyor
- +1 yıl
zihniyet cok bozuk dusunce yapisici cok igrenc ve empati duygusundan yoksun bir millet bunun yerine kadinlar cocuklar icin sevmedigi erkege katlaniyor cocuklar buyusun annesiz babasiz kalmasin duye bakip bir yesilcam kafasina giriyor ve aslinda hayatlarini hic istemedigi kisiyle paylasiyor ne kadar kotu
Soran+1 yılistemediğin insanla aynı evi paylasmak iğrenç bir sey. psikolojimi bozdu her seye sinirlenir oldum. beni ne hale getirdi. sırf cocuk için. bazen rüyamda hiç evlenmediğimi görüyorum o kadar mutlu oluyorum ki. uyanıyorum bir bakıyorum ki halen caresizliğe devam😞
- +1 yıl
senin yerinde olsam iskence yerine mutlu olacagim hayati secerim
Cinsel Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı. canım hayata bir kez geliyorsun neden kendini tutsaklığa mahkum ediyorsun
01 Yorumla- +1 yıl
Namuslu kadın aldatmaz
Cinsel Yaşam konusunda 757 cevap paylaştı. Bazen bir şey olmuyorsa zorlamamak gerkir bence
00 Yorumla
+1 yılUrolgoa gitmiyorsa bosan
Insanları salla
Pompa seninde hakkin00 Yorumla
+1 yılCok zor bi durum üzüldüm senin adına. Nasıl cinsellik istemez? Nasıl sana dokunmaz anlamıyorum? Sabah akşam senin tepende olması lazım senin bıkman lazım
06 Yorumla
Soran+1 yılAynen normali öyle ama kadınlık gururum kalmadı o gelse de istemem bu saatten sonra.
- +1 yıl
İstme sakın. Kadınına dokunmayana erkek denmez
Soran+1 yılzaten istemiyorum uzaklastıgımızı anladıgı için birlikte olmak istedi ben reddeddim bu sefer de. 7 yıldır yeni mi aklına geldi dedim. kadınlık gururu mu bıraktı
- +1 yıl
7 yıldır iyi dayanmışsın herşeye
Soran+1 yılya o kadar üzdü ki beni. üzdükten sonra çiçek yollardı. hiç anlamı olmazdı benim için çünkü hiç pişman olmaz yine yapardı yapacagını. kendini mutlu edemeyen baskasını da edemiyor
- +1 yıl
Kesinlikle. Yaptıktan sonra cicek yollaması saçma ama. Öncesinde yapmıcak. Hem senin kalbine dokuncak hemde yatakta tenine
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrılmakta geç bile kalmissin. İsin gucun var bir de arkana bile bakma.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin eşinin kadın versiyonu bende de var maalesef ömrümü yedi resmen
00 Yorumla
+1 yılEvlisin ama olmaz eşin hakaret ediyor mu hala
214 Yorumla
Soran+1 yıledemiyor ben onun yuzune kendi kusurlarını vuruyorum kaldıramıyor o yuzden edemiyor. kıskancın teki madem kusurluyum neden her seyimi kıskanıyor
- +1 yıl
Evliyken aldatmayın yinede, Ortak yön arayın en azından eşinizle
Soran+1 yılaldatacak kalp kalmadı ki. dediğim gibi sadece bir hoşlantı. gel evlenelim ya da sevgili olalım ayrıldıktan sonra dese bile kalbim o kadar yorgun ki ugrasacak psikoloji kalmadı
- +1 yıl
Erkekler zorluyor gerçekten de, ben de evlilik düşünüyorum ama nasıl olcak bilmiyorum
Soran+1 yıldüsünme bence. caresiz kalıyorsun cocuk olunca da
- +1 yıl
Peki nelere dikkat ediyim erkek te
Soran+1 yılkendini mutlu edebiliyor mu empati kurabiliyor mu sadık mı ama bunlar en önemlisi. cimri de olmasın
- +1 yıl
Peki bı kadın erkeğini vezir yapar sözü doğru değil mi
Soran+1 yılkesinlikle değil. karsındaki insan normal olması lazım.
- +1 yıl
Peki tamam
- +1 yıl
önce evli mi buna dikkat et :)
- +1 yıl
@engnnnnlyda erkek te mi
- +1 yıl
evet
- +1 yıl
@engnnnnlyda ediyoruz
+1 yılPeki konustun mu onunla bu durumu
04 Yorumla
Soran+1 yılçok konustum. psikolog için en sonunda ikna ettim. kendi de memur oldugu için sıkıntı olabilir dedi ve psikologtan çıkar çıkmaz hayatımı …… dedi bana. ya bir seyleri onarmaya calısıyorum bana dediğine bak
- +1 yıl
Yani durum kötü. Anladim kadarıyla alımlı sexsisin beğenilen ksdinsin
Soran+1 yılevet ama şimdi hiçbir şeyde gözüm kalmadı artık
- +1 yıl
En son ne zaman oldun
+1 yılBu duruma eşin seni resmen kendi elleriyle itmiş
09 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle öyle. kim ister ki böyle bir seyi. yüzüğünü bile takamıyorum tiksiniyorum
- +1 yıl
Seni çok iyi anlıyorum. Boşanmalısın bence, kendine değer ver
- +1 yıl
Bi noktadan sonra duyguların kadınlığın düşüncelerin beklentilerin hepsi birer birer patlak vermeye başlar ki sende başlamış da
Soran+1 yıloğluma çok iyi babalık yapıyo sırf onun için katlanıyorum
- +1 yıl
Ama kendin yıpranıyorsun böyle de
Soran+1 yılaynen eskiden ardıma atabiliyordum unutmaya calısıyordm şimdi basaramıyorum kendimi kandıramıyorum
- +1 yıl
Oğluna her türlü babalığını yapar isterse zaten. Kendini de düşünmelisin
Soran+1 yılkesinlikle pamuk ipliği ile baglı zaten bitti bitecek
- +1 yıl
Üzüldüm sizin adınıza
+1 yılBöyle şeyler okuyunca iyi ki evlenmedim diyorum
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. Haketmiş valla kusura bakma. Öyle adam mı olur?
00 Yorumla
+1 yılerkeği eve bağlayan kadın olur çok net
00 Yorumla
+1 yılEvliliğn nasıl gidiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAldatmayı düşünüyorsunuz söylediğinize göre öyle mi? Boşanmak kötü bir şey değil bu arada
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHakedebildiniz mi peki? Olmadıysa yardımcı olurum fikir vererek
Beynini kullansan bunlar olmazdı boşan
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 10,8b cevap paylaştı. Seni o kadar iyi anlıyorum ki
00 Yorumlaİlgilenmiyor mu senşnle
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılbaştan bunları bilerek evlendin ama
04 Yorumla
Soran+1 yılnerden bileceksin ki alnında yazmıyor. basta cok güzel rol yapılıyor ya da biz anlamıyoruz
- +1 yıl
anlamak görmek istemiyortsunuz misal seninki şöyleymiş böylemiş deseydik sen onu sevdiğin için yine onu savuncaktın yok olmaz dicek inanmicaktın.
Soran+1 yılaynen bir de 22 yasında bir insan çokta ayırt edemiyor 😔
- +1 yıl
o zaman yapacak bir şey yok böyle yürümez evlilik
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim eşimde öyleydi maalesef
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBenim elimde ön sevişmeyi uzun tutmamdan rahatsız olsun bitsin istiyor insan o kadar kötü hissediyor ki
+1 yılOral ve ön sevişmeye özen gösterin süreyi uzatın
00 Yorumla
+1 yılZaten gözün içeri girmemiş hic
00 Yorumla
+1 yılHangi kurumdasin
00 YorumlaÖzelden konuşulur uzun konu bu
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı. Boşan
00 Yorumla
+1 yılZor. isin
01 Yorumla- +1 yıl
Onun için işin zor
Birşeyler yaşamak istiyorsun belli
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhangi şehirdesin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiç sen sorun yok mu
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoyun kaç
00 Yorumla
+1 yıleşin kaç yaşında
04 Yorumla
Soran+1 yıl30
- +1 yıl
cinsel yönelimi değişmiş olabilir mi sence?
Soran+1 yılhayır öyle de değil ondan bile şüphe ettim
- +1 yıl
büyük ihtimalle öyle gizli tutuyordur eğer anlattığın gibi dişil enerjin yüksekse karşı koyamaz
+1 yılİster canın normal
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer