Evliyim ama eşim yüzünden gözüm dışarıya kayıyor, ne yapmalıyım?

Arkadaslar 29 yasında güzel bir kadınım. Eşime göre daha güzel oldugum için eşim sürekli kusur arar bende. Kendini öyle rahatlatır ama ben genel olarak begenilen biriyim. Aile sorunları yüzünden 7 yıl önce evlendik. 4 yasında bir oglumuz var. Ben evlendikten sonra atandım ve işim var. Eşim aşırı negatif ve sinirli. Benim yapım da tam tersi. Her türlü olumsuzluga ragmen kendimi ve etrafındakileri mutlu etmeyi başarabilen güler yüzlü bir insanım. Sürekli enerjimi emiyor ve cinsel yaşam evlendiğimizden beri yok. Şimdi çocuk nasıl oldu diyeceksiniz ama yumurtlama dönemlerinin oldugu günlerde isteksiz isteksiz birlikte oldu. Anlattıgım arkadaslarm boylu poslu kızsın nasıl sana karsı koyar anlamıyorum derler. Dr a bile gitmeye tenezzül etmedi. Hadi bunu boşverdim her şey cinsellik değil diyerekten ama gerçekten dayanamıyorum. Ailemin yanında bile kavga etmek artık beni mahvetti. Etrafımdakiler de dul kadınla cinsel ilişkiye girmek isteyen çok olur, seni et parcası olarak görürler, erkek çocuguyla baş edilmez gibi şeyler duyunca korkuyorum ayrılmaktan ister istemez sevgisizlikten gözüm dışarı gidiyor. Kendime yakıştıramıyorum bir yandan da. Hatta feminist olup erkeklerden nefret ederken benle göz teması kuran iş arkadasıma ilk başlarda bakmak istemesem de sonra benim de gözlerim istemdışı ona takılmaya basladı ve hoşlandım. O benim muhtemelen evli olduğumu bilmiyor ve cok efendi bir insan. Çalıstıgım yerde bakan çok oluyordu ama buna yenik düştüm. Muhtemelen evli olduğumu öğrendi belki de ne kadar kötü düsünüyordur hakkımda ama içimde kopan fırtınaları bilmiyor. Ha bir beklentim de yok bir iki aya tayin alıp gidecem ama ne bileyim böyle bir seyin içine düstüm kendimi ne kadar çekmek istesem de. Çok zor bir durum

Güncellemeler
+1 yıl
Sorun bende değil ki
Evliyim ama eşim yüzünden gözüm dışarıya kayıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla