AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
Valla hiçbiri göstermez. Gösterirse kazık yiyeceğini bilir. Bizdeki o güveni bitirdiniz. İlişkiye biz yatırım yapacağız, biz birşeyler vereceğiz. Sen ne vereceksin?
Ne verdin ise karşısındaki de seks mi vermek zorunda ne saçma bir düşünce.. herkesin beyni sekste başka derdiniz yok mu
Biz ilişkiye yatırım yapmıyor muyuz siz ekstra ne yapıyorsunuz? Söyle
İlgimizi vaktimizi duygumuzu sadakatimizi şefkatimizi özenimizi güzelliğimizi Güler yüzümüzü sohbetimizi veriyoruz
Hâlâ ne veriyorsunuz diyorsunuz sığ yaratık
Siz devam edin
@Soruüreten anladıkları maalesef seks işte düşün bunlar da ürüyor 🤦
Sığ yaratık senin babandır bu bir. İkincisi, ilişkilerde sorumluluk erkeğe yüklenir. Sizden istenen tek şeyi de bir zahmet verin.
İlişki amacı evlilikse evet bekler tabi ki
Ama sonu olmayan bir ilişki de beklemez kimse
Sonu olmasa bile seviyor seni sevmekten vazgeçmem. diyir
Sonu olmamasından kastım hiç bir zaman benim olmayacak birini neden bekliyim ki önüme bakarım onu demek istiyorum
Hayattan her şey ihtimal olabilme ihtimali var ama buna rağmen mi
İhtimal varsa beklerim tabi ki benim demek istediğim %100 belli olan bir durum hiç bir zaman diyorum benim olmayacak birini beklemek aptallık olur
Sevende seks ister su dusunceyi kafanizdan bi atin artik
Seven de ister beyfendi sorduğum soru bu değil.. seks olmasada buna sabır gösteriyor olması önemli
Gider aldatir yabi ohtiyaci sonucta
Bişeyi farketmiyorsunuz seks sadece erkeğim isteği değil sadece size özel bir Arzu değil.. kadın da da bu istek var.. o zaman o da aldatsin böyle bir saçmalık olabilir mi yaa
Aldatmak yerine ikiside yapsin
Çok nadir karsilasirsin
Gerçek sevgi varsa beklemeli
Çok zor. En azından oral olmalı
Evet öyle erkekler de var
Gösterir beklemesini bilirse
Neden istemiyorsun
Neden olmasın her zaman seks olacak değil ya
Sevmiyor olduğunu değil de aklının olduğunu gösterir
Cinsellik olması size göre akıl işi mi yani..
Evet erkek açısından bir düşünsene o kadar seviyorsun ilgi gösteriyorsun hediyeler alıyorsun bütün günün gecen o oluyor sonra nişan var düğün var bir ton borç harç kadın ne yapıyor evlenmeden olmaz 😒 olmasın bir zahmet o zaman
Eee iyi o zaman her hediye aldığınızi mikmeye çalışin bu nasıl bir saçmalık.. seven insan bekler sabır gösterir göstermiyor ise onun sevgisi degil bel. altindaki şey şehveti yüksek.. öylesi erkeğinde bana gereği yok.. sevip beklemeyecek adam hadi ordan gitsin.. Escorta versin para alsın karşılığını. Bana da sevgiden söz etmesin böyle erkek ile işim olmaz
Madem siz çok seviyorsunuz niye vermiyorsunuz o zaman 🤔
Seviyoruz diye vermek zorundamiyiz bekliyor bende onun da yapması gereken gibi
Hayatta bol şans sana
Belli bir süre gösterir
Sever de cinsellik olmayacak mı ömür boyu
Ömür boyu diye düşünüp cevap verir misin
seks nezmn isticeksin
Evlenince elbette
Güzel şimdi ki kızlar onu beklemiyor işte
Evlensen de mi
Hayır ya... Evlenince zaten olur.. ben evlenmeden önce istemiyorum
E normal yani çekerler
Seven erkek cinsellik olmadan da bekler :)
Hahjn işte bekledim cevap.. her şey seks değil seks ister ama olmazsada sevdiği için bunu bekler sabır eder değil mi ☺️
Tabiki bekler.
Severse neden beklemesin?
her şey seks değil bence.. ama başkaları ne düşünür bilemiyorum.
Yorumlari okursanız o kadar çok ki seks olmadan olmaz diyen sanki Avrupa da yaşıyoruz günah sevap yasak diyen Yok.. iki hediye alıp seks yapmak da normalmis saçma canım yorumlar da maalesef.. samanlıkta iğne arıyor Gibi hissettim cidden
Okumadım açıkçası..
Ancak buradaki insanları norm olarak kabul etmeyin bence.
Çok haklısınız
Ha tabi ben böyle saygı gösterdiğim için arkamdan ileri geri konuşulduğuna da şahit oldum..
Konuşan kimler
Kimler
Eski kız arkadaşım..
Ya inan sadece saygı gösterdim.
İlerde pişman olacağımız bişey yapmadım.
O ise sanki güya ben yapamıyorum gibi yorumlamış..
Hayat garip.
Acayip garip ne tuhaf.. halbuki ne kadar güzel bir şey yapmışsin saygı duymussun
Öyle işte. :)
Ben kadin halimle sabir gostermem
Bos vaktinde gelir zaman geçirir en fazla senin ile
Ya sevmek onunla bir film izlemek yemek yemek bunları hıc önemli değil mi ya ilginc
Gerçekçi olun
Bu kadar kötüyüz gözünüzü açın diyirsun yanii
30 yaşına gelmişsin saçmalama istersen
30 değilim boşu bos konuşma esas sen
Gerçekler ve hayaller
Sendeki resmen anam olsun ağzı olmasın modu.
Ahahahahhaha
Bence seven erkek gösterir
İnsan sevdiğine dokunmak ister arzular tabiki bilemiyorum başkasına mı gider seninle o şekilde hayatı olmadan devam mı eder
Giderse zaten sevmiyor derim.. o zaman cehennemin dibine kadar yolu var
Her şey seks değil tabikide sabreter
Sever neden sevmesin
Tabii ki gösterir.
Kimse göstermez boşuna kendini avutma
Git kendini parmakla
Cinsellik olmadan olmaz
Bir yerde PAtlat nereye kadar
Seks olmalı yani
İster istemez olacak da
hayırr yani 6 ay bir yıl sonra insan ister
Seks olmadan zor be yaa
zor dayanır
Severse demi
ya işte seven sevmeyen bilinmiyor bu konularda. Kimisi sevdiğini arzuluyor kimisi rol yapıyor seks yaşamak uğruna. Karmaşık konular
Seks istemiyorsan elveda
Senin gibiler başta kendini belli etmeli mi boşa zaman harcamamali
Seks bilim tarafından kanıtlanmış bir ihtiyaç, dünya benim gibilerle dolu
Sadece senin için ihtiyaç değil kadın için de böyle
Brrrravooo
eger gercekten seviiyorsa sabir gosterir
Sevebilir tabiki.
Evet dese sakın inanma canım 🤷
Öyle bişey olmazz
Sevebilir kesinlikle
Göstermesi gerekir
Evet evlenene kadar
sever neden sevmesin
Evlenmeden böyle bişey istememeli evet
Seks nasıl istemez ki bir insan bana normal gelmiyor bu
İşiniz gücünüz seks.. hiç bir normal bir olgunuz yok arkadaş anlamıyorum ya.. onu sevmek vakit geçirmek onunla mutlu olmak bunlar niye göz ardı ediyorsunuz
Ne alaka şimdi? seks ayrı onlar ayrı. İnsanın seksi hayatından tamamen çıkarması normal gelmiyor bana
sevmez
Ne kadar seks o kadar ilgi.
Saçmalık
O zaman ilgi de yok🤷
Hayır öpmeden sevmez
Severse evet.
Bırakın şu tabuları artık ya
Dünya fani ölüm ani bir kere versen ne olur yani
Seks olmadan hayat yaşanmaz
Sevemez
Göstermez
Tabıkıde
sanmam
Ben göstermem:))
Evlenince mi?
Evet
Kısmen olur ama zor. Hiç olmazsa oral ister
Bir de başkalarına gitmesine olumlu bakar mısın?
Ben beni beklemesi diyorum siz başkasına gitmesine olumlu bakar mısınız diyorsun ne tuhafsin
İşte onu kolay kolay kimse yapmaz diyorum. Ben bekarken sadece oral bana yeter derdim ama olmuyor. Yetmiyor. Kaldı ki hiç cinsellik olmadan zor demek için onu yazdım.
Sanal yapacak var mı