ve aynı hatayı tekrarlamamak için ne yapmalı,
Lütfen saçma sapan şeyler yazmayın bu ciddi bir konu
ve aynı hatayı tekrarlamamak için ne yapmalı,
Lütfen saçma sapan şeyler yazmayın bu ciddi bir konu
yani o kadar kötü bir şey gibi anlatıyorsun ki şu an gerçekten kendi bedenini tanımıyorsun senin çok büyük bir eğitimden geçmen gerekiyor çok kötü durumun
Bak şimdi önce uzuuunn uzuuunn tövbe ediyorsun. Çünkü pişman olduğum için yaptığın hatanın farkındasın. Tövbeni ettikten sonra Allahın ne kadar yüce olduğunu ve seni affedeceğini hatırlıyorsun. Çünkü Allah senin tövbe etmeni bile istemeyebilirdi ama tövbe etmene izin vermiş. Sonra namaza başlayıp namazlarının arkasından tövbe ediyorsun. Bu bir süre sonra alışkanlık haline geliyor zaten. Zamanla manevi yükün azalacak ve Allaha olan bağlılığın artacak sen bunu yaptıktan sonra zaten bir daha hiçbir şekilde haram aklının ucundan bile geçmiyor. Bu yüzden tövbe et sonra da tevekkül et
hepsini yaptım ama tekrar aynı hatayı yapmaktan korkuyorum
Yapmıycaksın. Korkma. Allah seni engeller. Ama seninde tövbe ederken bir daha yapmamaya niyet ettim Allahım sen beni haramdan uzak tut beni nefsimden koru demen lazım. Yani yapmamaya niyetin olmalı
tövbe ettim işnllah
Tamam o zaman kalbini temiz tut ve Allahın affetmeyi ne kadar sevdiğini unutma. Gerisini Ona bırak
teşekkür ederim
arkadaşım biri ile hayat paylaşılacaksa cinsel konuda da onu tanımak gerek. çünkü evlilik cinsel tabanlı bir kurum
siz eğer önceden biri iel ciddi düşünüp birşeyr yaşaınız ise bu günah değil. siz verilen söze ve tanıma amaçlı yaşadınız.
ama karşıdaki şahıs hayat paylaşılmayacak biri ise elbet ayrılık olacak. bu hata değildir
kendini yıpratma. sakin ol
Cevap
14Cevap
Devam et böyle çok istersen mastbsn yaparsın dine yoğunlaş veya sosyalleş normale dön kimseye açıklama yapma o sırrı söyleme
Cinsellik evlilik önceside sonrasıda zor. İnsanın beyninin ve vücudunun bu durumu iyi yönetmesi lazım.
Erkeklerle muhabbet iletişimden kaçınmak, mümkün olduğunca ibadetini sürekli şekilde yapmak
Hayatın bir parçası bu, illa ki tekrar yaşayacak. Takmasın kafasına.
2 sene geçmesine reğmen yapmadıysa?
Olabilir sonsuza kadar yapmayacak değil ya.
evlenirse yapar onun dışında yapmaz
Aynen evlenirken de adama bakireyim dersin olur biter dimi.
işinin ehli biriyle tekrar dene. beceriksizin teki işi batırdı diye neden kendini cezalandırıyorsun. cinsellik yaşamın en temel elementidir. nefes almaya tövbe etmek gibi bir şey bu seninkisi.
Nah tövbesine devam eder o tövbe daha çok bozulacak
deneyim kaç yaşındayken oldu? şu an yaş kaç
Sevgili işlerinde sın8rın8 koymali
Duygusal boşluğu iyi yönetmeli
Duzgun birini bulup hayatina devam etmelisin
düzgün biri bunu kabul edecek mi
Ben kabul ederim ama gercekten sevileceksem gecmis gecmiste kalir e kl er m isn
Evlenmeden olmaz diyebilirsin :)
daha önceden yaptın zten neden olmaz diyorlar
Namaza basla
Nasıl yaşamak istiyorsa hayatına öyle etmeli
Yapmıycaksın bidaha
İnternet boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?