10 günlük evliyiz. Kocamla ilk defa birlikte olduk ve her şey güzel geçmesine rağmen üzerimde bir mutsuzluk var. Sebebi nedir?

seks yaptık her şey güzeldi ama bittikten sonra ne biliyim içimde adını koyamadığım bir mutsuzluk yorgunluk var.
Her şey bitti gibi bir şey.
Her genç kızlıktan kadınlığa geçişte yaşanan bir durum mu bu acaba
10 günlük evliyiz. Kocamla ilk defa birlikte olduk ve her şey güzel geçmesine rağmen üzerimde bir mutsuzluk var. Sebebi nedir?
Cevapla