30lu yaşlarda aşktan cinsellikten uzak olmak ve olmak zotunda kalmak, ne kadar sağlıklıdır?

31 -32 yaşında birliktelik yaşamamak.
Her anlamda bu en fazla 1 sevgilisi olmak bu da uzun süreli sürmeyen
Cinsel anlamda pek bir şey de yaşamamak
Yalnız olmak
Yalnızlık da daha çok sürecek gibi olan
Birileri ileride birtakım sorunlarla karşılaşabilir mi?
30lu yaşlarda aşktan cinsellikten uzak olmak ve olmak zotunda kalmak, ne kadar sağlıklıdır?
Cevapla