Genel olarak güzellik ile cinsellik arasında bir tercih yapmak zorunda kalsanız hangisini seçerseniz? Görseldeki olaya katılıyor musunuz?(Anlayanlar anlamayanlara anlatsın 🙃)
Güzellik ile cinsellik arasında bir tercih yapmak zorunda kalsanız hangisini seçerseniz?
Cinsellik tabi ki benim için güzellik çok da önemli değil zaten ben sevdiğim kadının bana gerçekten aşık olup olmamasına bakıyorum bu yüzden de güzel olması önemli değil ama beni sevmesi birlikte seks yapıp zevk almalıyız
Güzel olan her zaman çekicidir. Görsel olarak beğenmediğimiz birine cinsel olarak çekim hissetmeyi. Bununla paralel olarak kişinin yarattığı aura çok önemlidir. Yani öyle ki. Bazı kadınlar arzularını gözleriyle belli edebilir. Burada önemli olan şey ise o arzuyu görebilmektir.
Ya aslında yanımda benden güzel istemem ben ilgi odağında olmak yanında sönük kalmamak isterim. Belkide bundan güzel insanlar daha az güzelle bitlikte olabiliyo. Millette şaşırıyo nası oluyo diye
Ne kadar güzel olursa olsun Libido yoksa olmaz tecrübeyle sabittir. Libidolu kızlar her zaman farklıdır benim tercihim ilk önce libido sonra karakter (itaatkar dominant) sonra tip