İlk deneyimi tek konustugu ben oldugum
El degmemis bakir erkek ❤️
İlk deneyimi tek konustugu ben oldugum
El degmemis bakir erkek ❤️
bu ancak senin bakire olman la olabilecek bişey. aslında kötü olan bunun "zihinsel" olarak istenmesidir yani bir kız kafaya takıp ben bakire kalacağım ve bakir birini bulacağım ve bu benim olacak dedğinde zaten full zihinsel.. dahası bu beni tahrik ediyorda full zihinsel ben açıkcası fıtrat yani "doğal" bir şey göremiyorum. doğla olması için bunu zihnen düşünmemen lazım her şey kendiğilenden gelişmesi gerekir.
Bende sadece benim olmasını isterdim. Bakire olmuş olması ve hiç el değmemiş. Sadece birbirimizin olmalıydık. Kıskanç birisiyim ayrıca.
Onlar güzel atlara binip gittiler, en küçükleri benim
Cevap
28Cevap
Zaten olması gereken bu
Sahiplenmek kıskanmak güzeldir. Ben de birinin beni sahiplenmesini isterim...
bir kızın yalnızca bana ait olması benim içinde aşırı tahrik edici bir duygu ;)
Bir noktadan sonra onunpaylaşma herkese gösterme arzun baskın gelir bu egoyla
Mühendis hatun
Bana ait falan dediğin zaman millet kızıyo
Ben malmiyim diye😄
Bu böyleyse diğerleri nasıldır acaba diye bir düşüncesi olabilir demedi deme :D
Sen bakiremisin ki bunu istiyorsun sana hiç ek degmedi ise belki
Beni en çok etkileyen şey bı kadını benim olması bebek gibi çok hoş 😅😅😅
Kadınlar genelde sevmez deneyimsiz, deliği tutturamayacak adamları hayret.
öyle birini bulman çok zor...
Bakir erkeğim dese nasıl inanacaksın peki? (belki de herşeyi yaşadı başkalarıyla :D )
Öyle biberkek bulsam ben bile alırım gonyali 😅
Sende ona sahip mi olmak istiyorsun
Ve bakire bir kadın offf
Ahahah bayağı istekli görünüyorsun bol şans
kaçırdık şansımızı :D
Bakir erkek bulmak çok zor bu zamanda
ben varım
git medrese önünde bekle
yatağa da bağlarsın sen
Olması gereken o
Çok bencilce
Var mı biri
Aynen
El değmemiş erkek var mı
O benim işte 🙈😅
buyrun :)
Sen öyle misin peki
Biraz zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?