Tam bir birliktelik olmasada ön sevişme ve karşılıklı tatmin duygusunu yaşarmısıniź
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Hayır, asla. Sende eğer söylersen kızın sana olan güvenini kaybedersin.
Bir şeyler yaşamak istiyorum artık uzun süre oldu ve onu gerçekten arzuluyorum
Anlıyorum, ama o zaman ciddiyetini belli et.
Nasıl bir ciddiyet
Sözlenerek mesela. Hemen evleneceksiniz diye bir şey yok.1 belki 2 yıl beklersiniz n'olacak ki. Ama dersen ben o kadar durmak istemiyorum, o zaman daha erkene çekersin. Anladığım kadarıyla düzgün bir kız bulmuşsun kaybetmek istemiyorsan akıllıca davranmalısın, köprüyü geçene kadar böyle, sonra zaten evlenince kız senin.
Sözlenerek ciddiyetini belli etki kızda sana güvenerek bir adım atsın diyorsun. Tamamen ilişkiye girmeden 1 - 1 buçuk yıl beklerim ama artık cidden arzuluyorum ve sadece onunla tatmin olmak hıssetmek istiyorum. Evlenince tamamen birbirimizin olacağız o zaman yandı işte 😀 Söz olayını bir düşüneceğim
Yalnız 1.5 yılda az değil hani, bencede sen sözlenmeyi bir düşün. Şöyle hesapla mesela 6 ay sonra nişan yapsan, 8 ay sonra falan düğün mevzusu açılır, yine 1 yıl rahat sürer. Ama yeterince sevgililik yaşanmış yani bundan sonrasında sorun çıkar ilişkinizde benden söylemesi. Buarada sen yine kıza sormadan hareket etme yoksa ortada kalırsın.
Az değil elbette uzun bir süre nasıl dayanırım bilmiyorum ama nişan düğün zaman isteyen şeyler sende elini çabuk tut diyorsun. Kıza sormadan elbette bir şey yapmam
Aynen öyle, ama şöyle bir şey var zaten uzun bir sevgililik yaşamışsınız, yani bu işleri hızlandırmak istediğini söylesen ona hayır demez bence. Durumun iyiyse daha erken de evlenebilirsin yani sana bağlı bu, hatta kızda sana bağlı bak bunu da unutma (çabuk kavuşmak istiyorsan..) .
Durum iyi sıkıntı olmaz sadece aileler arayı uzun tutmasın yeter. Yalnız iki dakika da evlilik paketi yaptın gönderiyorsun hee 😀 (çabuk kavuşmak istiyorum tabiki bıçak kemiğe dayandı artık)
Ashjshsjdj , gece gece güldürdün beni. Valla arkadaşım bu devirde böyle kız bulmuşsun 2 göz baka baka kaçırırsan aklından şüphe ederim. Sen merak etme evlilik senin her türlü ihtiyacını karşılayacak. Bekarken rahat olmadığın malum konuda evlenince özgür olacaksın, karışan eden de olmayacak, daha ne istiyorsun ahsjsjdnj.
Ohhhh gel keyfim gelll evlilik sen anlatana kadar bu kadar güzel değildi 😀. Libidonun yüksek olmasından rahatsız olur mu ve kapalılar bu konuda nasıllar
Olmaz sanmıyorum, sen nazik yaklaştığın sürece her şey olur, ayrıca kapalı kızlar dışarıda kapalı, evde kocasına değil. Aksine kocasıyla özgür olur, ikiniz ne isterseniz o olur. Zaten dindar bir kızsa, emin ol yatakta eşini tatmin etmek için elinden geleni yapar, çünkü dinen böyle bir şey var, evlenince bu konuda onun senin üzerinde ve senin onun üzerinde hakkın var ve asıl hakkını vermezse günaha girer. Aynısı senin içinde geçerli. Yani eşler birbirini tatmin etmekten sorumlu kısacası.
Dinen üzerimizde bu sorumluluk olacak. Kendisi dindar ve kocasını tatmin etmek için elinden geleni yapacağını söylemen sevindirdi ve evde kocasıyla özgür olduğunu. Bir şey daha soracağım bu özgürlük içerisinde oral yapmak caiz mi
şu an sevgilime mesaj atsam seni çok arzuluyorum kollarımda olmanı isterdim diye sabah gördüğünde hoşuna gider mi
şu an bu saatte böyle diyip kaçırma kızı, sabah de en azından. Dinen oral caiz değil, ama onu da kendi aranızda konuşursunuz artık, belki olumlu cevap verir sana bilemezsin. Nişanlılıkta bu tarz şeyleri sorabilirsin buarada, ney daha çok onun hoşuna gider yatakta falan diye.(kızı ürkütmeden).
Yok ürkütmeden yavaş ve nazik yaklaşacağım. Bilgilendirme için teşekkür ederim arada buradan size sorular sorabilir miyim
Rica ederim ne demek, tabii sorabilirsiniz. İyi şanslar 🤗
Teşekkürler, iyi geceler diliyorum. ☺️
İyi geceler😊. (buarada ona iyi geceler mesajı atmanız onu daha çok etkiler).
Saat 12 de sevgililer günü olduğu için bir mesaj atmıştım. Onun üzerine arzulayan bir mesaj atmak istedim
Hmm anladım, ima'lı üstü kapalı mesaj atman bu konuda daha çok hoşuna gider o zaman, ürkeceğini sanmıyorum, yani hem bunu ima et hemde açık açık söyleme araya duygu da katarsan 12 den vurursun. Artık bunu başarmakta sana kalmış :D.
Başarırım yaaa ürkütmeden ceylanımı imalı imalı söylerim ama bende ima filan kalmadı artık. Siz evli misiniz. Burada gayet düzgün ve aklı başında yorum yapan nadir kişilerden birisisiniz
Hayır evli değilim. Teşekkür ederim.
Bu bilgi birikimi ve anlayış nereden geliyor
Araştırma, belki birde olgunluk, birazda bilgi. Mix yani. Bakma sen bana, terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya, bende o'yum işte, akıl verirken harikayım, gel gör ki durumum öyle demiyor :D.
😀😀 Senin durumun neden öyle değil halbuki hemen ikna ediyorsun. Anlayışlı ve karşındakini dinliyorsun. Şu soruları sordum diye çoktan abaza ya bak diye cevap vermişlerdi sen öyle karşılamadın ki abaza da olduğumu düşünmüyorum.
Sanırım her yönden fazla iyi olmakta sorun, belki bu yüzdendir... Bende sebebini bilmiyorum ve uzun süredir anlamaya çalışıyorum. boş ver ya ümidi kestim zaten. Senin işin hallolsun da.
Ümidi kesecek bir durum yok seninde karşına istediğin bir erkek çıkacak. Fazla iyi olmayı sorun olarak görmüyorum sadece olaylara mantıklı bakabilen ve akılcı birisi olduğunu tahmin ettiğimden erkek yanında akıllı kadın istemez belkide bu olabilir ama zaten böyle bir düşüncedeyse olmaması daha iyi diye düşünüyorum.
Aslında çok mantıkçı olduğumu söylemez kimse, sadece akıllı ve ciddi bir kız olduğumu söylerler. Genelde de konuştuklarım sohbetin sardı falan der hep, ama gelenler hep takılmalık geliyor eğlence peşindeler, ben takılma peşinde değilim oysa ki, neyse ya bir şey beklediğim de yok zaten.
Evet sohbet edilebilen birisi olduğun aşikar umarım istediğin gibi biri ile karşılaşırsın☺️ Dün böyle evlilik mevzusu filan açtım biraz konuştuk gece de konuşurken yanımda olsaydın sana sarılmak isterdim dedim. Gün içinde sarıldınya deyince daha sıkı sarılıp öpmek istiyorum seni arzuluyorum dedim. Cevap ne biçim konuşuyorsun dedi
Ashjshdj sanırım baya yavaş yaklaşman gerekecek ona, işin zor gibi duruyor, kolaylıklar dilerim. Umarım dediğin gibi o kişiyle karşılaşırım.
Daha ne kadar yavaş yaklaşabilirim😀 Böyle oluncada evlilikte cinsellik konusunda soğuk ve isteksiz olursa bunca yıl bekledikten sonra böyle bir durumla karşılaşmak istemem
Aslında bu dediğinin aynısını ona sorabilirsin, şöyle de mesela, "sana bir şey soracağım ama yanlış anlamanı istemiyorum, ciddi anlamda soracağım, çünkü bu konudaki fikrini merak ediyorum, benim evlilikte eşimin bana karşı soğuk ve isteksiz olması en son isteyeceğim şey olur, ileride bir eş olarak isteklerimi karşılar mısın? Veya ne kadarını karşılarsın? Bu soruyu soruyorum çünkü tahmin edersin ki fikrini sormadan başka bir şekilde öğrenemem, başta dediğim gibi beni yanlış anlama evlilik gibi bir kararda böyle birşeyi sormadan edemezdim".
Çok güzel yazmışsın bunu direk kopyalayıp soracağım teşekkür ederim. ☺️ Şöyle bir şey takıldı aklıma şimdi sordum ve evet şu an için böyle uzak duruyor olabilirim ama evlenince senin isteklerini karşılarım senden de beklentim bu yönde diye döndü diyelim. Sözlü veya yazılı bu cevabı almam beni mutlu eder elbette ancak bu kadar zamandır istekli olan birisi kendini belli etmezmiydi ufakta olsa bir tepki vermemezmiydi.
Vermez, kapalı bir kız ise hiç belli etmez, toplum baskısı diye bir şey var unutma. Aslında benim anlamadığım erkeklerin böyle düşünmesi, kızlar için hem toplum hemde aile baskısı var ve özelliklede kapalıysa veya bakire ise çoğu kız bu konuda evlenmeden rengini belli etmeyi tercih etmez.
8 9 aylık bir şey olsa tamam rengini belli etmesin ama 2 yıl olacak neredeyse bıçak kemiğe dayandı artık diyorum😂 Kapalı olması bir ışık vermesine engel mi sonuçta evliliğin temellerinden biri de cinsellik.
Evet ama kızlar genelde erkekler gibi bakamıyor bu konuya, ancak evlenip yaşadıktan sonra anlar o senin halinden. Yani kızın yaptığı normal, ayrıca kız hem bakire hemde kapalı tabiri caizse %90 el değmemiş, şanslısın gerçekten bu devirde böylesi zor bulunur, şu an bunu kafaya takman saçma olur, sen zaten evlendikten sonra o kızı açarsın hep böyle bakacak değil ya bu konuya :D hem düşünsene kız ilkini senle yaşayacak ve onu keşfeden ilk ve tek erkek sen olacaksın. Böyle bir fırsat hayatta bir kere insanın karşısına çıkar. Akıllı davranmazsan zararlı çıkarsın benden söylemesi. Dost acı söyler.
Haklısın kız gözüyle bakmıyorum olaya bir erkek olarak düşündüğüm için aklıma geliyor. Böyle söylemen içimi rahatlattı ayrıca düşünsene dediğin kısımdan sonrası da bi yükseltti hani keşfetmek için can atıyorum 😂
Agajshdj senin kız yandı , işi var senle 😂
Hemde nasıl yandı ahsggs😂 Hele ki ilk zamanlar hiç rahatmam bırakmam. Bıkmaz dimi 😂
Alışır, sonradanda o istemeye başlar bu seferde sen şaşıracaksın ashjahsj
Şaşırtsın beni 😂😂içindekini dışarı çıkartsın aajsjag. Karşısında sabırsızlıkla bekleyen bir erkek var
Tamam arkadaşım sakin :D
Sen emin ve doğru adımlarla ilerlediğin sürece kız senin.
Bazen sakinliğimi koruyamıyorum dediğim gibi seviyeler yükseliyor 😂 emin ve doğru adımlarla ilerliyoruz😂
😂😂😂
Kızların beklentileri nelerdir tabiki öznel olarak herkes farklılık gösterebilir senin düşüncelerin nedir bu konuda
Duygusal ağırlıklı olur, evlenene kadar bu böyle, evlenince ilk geceden itibaren yavaş yavaş beklentiler değişir. Yinede bir kadında duygusallık herzaman daha ağır basar, kısacası romantik olmayı ihmal etmemelisin.
Duygusallık her zaman ön planda evet kızın duygularına hitap etmeliki güvenini ve hislerinin gerçekliğini belli etmek gerekir. İlk geceden sonra nasıl değişiklikler oluyor beklentilerde😀
O kadarını bilmiyorum, benimde bekar olduğumu unutuyorsun ahsjsjdj. Herhalde cinsel hayata alışmaya başlar ve eşinden ona göre beklentileri olur.
Tamam bekar olduğunu unutmadım ajsjs. Bende bekarım ve daha önce yaşamadım ama hiç mi aklına gelmiyor veya düşünmüyorsun.
Bunlarda benim özelim artık.
Kusura bakma rahatsız olmanı istemezdim. Bu cevabın ile de cevaplamış oldun 😀
Ne anladın cevaptan.
Seninde aklına geliyor sevişmek eşinle birlikte ilişki yaşamak ya da hoşuna giden neler varsa sende onları düşlüyorsun
Belki doğru belki yanlış, bunlar seni ilgilendirmez.
Tabiki de beni ilgilendirmez. Cevaptan ne anladın diye sorunca sadece anladıklarımı söyledim.
Hmm.
Senin özelin daha fazla yorum yapmıyorum. Bu arada yazdığını mesaj olarak gönderdim cevabı bekliyorum. 😀
Cevabı bende merak ettim açıkçası ahsjshdj
Öncelikle bu soruyu şimdi neden sorduğunu anlamadım bu konuları konuşmak istemediğimi söylemiştim. Benimle sadece cinsellik için mi evleneceksin yani merak ettiğin konu bu mu cidden!
Abartmış
Bundan daha düzgün bir soruş şekli olamazdı yani, bu kız ne okumuş? ne mezunu? merak ettim şu an.
Lise mezunu. Böyle bir cevap verdi işte daha sonra telefonda konuştuk yine aynı benzer şeyler söyledi.
Tam bir hayal kırıklığı. En azından sorarak baştan düşüncesini öğrenmiş oldun öyle düşün, zararın neresinden dönsen kâr.
Biraz öyle oldu hayal kırıklığına uğradım tam net bir cevap vermesede en azından belki imalı konuşur diye bekliyordum
Takma ya, daha gençsin bulursun elbet kafana göre birini.
Takma diyorsun da 2 yıla yakın olmuş. Ben ne düşünürken o ne diyor. Soruyu beğenebilir misin yorumlardan yazmak zor olmaya başladı
Dün gece ne oldu bilmiyorum ama söylediklerinde haklısın kendimizi tutamadık seni böyle bir duruma soktuğum için de üzgünüm. Keşke farklı bir zamanda olsaydı dediğin gibi. Kendine iyi bak
Bugün buluştuk ve ilişkimizi bitirdik
Amira neden aklıma geliyorsun
Hayır yapmam
Nedenini sorabilir miyim
Bir dk sonra ne olacağın garantisi yok iken evlenmeden düşünmem ayrıca seven insan bence bunu istemez
Tabiikii