Yaşim 23 işsizim ev hanimi olmak istiyorum daha kac yasina kadar bekliycem birinin gelip beni almasini beklemek sâläkça mi
Sevgilileri ve evli olanlari gorunce psikolojim bozuluyo
Yaşim 23 işsizim ev hanimi olmak istiyorum daha kac yasina kadar bekliycem birinin gelip beni almasini beklemek sâläkça mi
Sevgilileri ve evli olanlari gorunce psikolojim bozuluyo
Aynı ben de senin gibi yalnızım ve evlenmeden ilişkiye girmeye karşı biriyim, kendimi ileride evleneceğim ilkim ilk aşkım olacak evleneceğim o şanslı kıza saklıyorum ama hâlâ o kişiyi bulamadım artık çıksın karşıma offf bıktım yalnızlıktan 😂😅 bu yaşıma geldim hiç sevgilim olmadı elime dişi sinek bile değmedi tabiri caizse tertemiz bir delikanlıyım anlayacağın yakışıklı ve tatlı bir gencim üstelik ama yalnızım işte yalnızlık çok kötü bir şey cidden ya 😓😢😔
Lafı hiç uzatmadan konuya gircem; eğer istersen tanışmak isterim ne dersin? 🙃🙈😍❤️
gizliden cik
Çıktım
attim istk
Tamam gördüm mesaj attım ben de
Evet tabii ki s**** yapar yani sonuç itibariyle seks yapmak için de verilmez Evet senin için seks yapmak gerekebilir ama 0 seks yapmak için de evlenmek doğal bir karar değil
yooo. zaten sonuçta evleneceksin... yaşinda gelmiş evlenip sevişebilirsin... normal düşünüyorsun...
Cevap
23Cevap
Bir sebep de bu olabilir ama tek sebep bu olmamalı. Elbette ihtiyaçlarınızı helal yoldan gidermek istemeniz takdir edilmelidir.
doğru olanı yapıyorsun; beklemelisin.
ben bekleyenlerdenim mesela :)
Tam aksine sevişmek için evlenmek lazım insan dayanamıyor çünkü her gün sevişmek istiyor
evlenip tek erkekle yetinecek misin? Hayır diyorsan konuşalım...
Neden evliliği bekliyorsun peki seni kısıtlayan ney
Evet çünkü evlilik sekse en uzak şeydir. Eninde sonunda anlarsın bunu ama iş işten geçmiş olur.
Ben sevişmek için evlendim
Pek umduğum gibi olmadı
sende güven saygı bul yüzeysel bazı şeylerle biraz oyalan ötele
iş beklemeyle olmuyor seninde arayış içinde olman gerekli armut piş olmuyor öyle
Yani farklı bakış açısı ama evliler hergün sewişiyor sanma
gayet normal bı düşünce ama evlenmek için ne yapıyorsun? beklemekle olmuyor çünkü
Evlenmelisin Namusunla
Öyle böyle değil hemde
Ben alırdım seni de neyse
Canın nasıl isterse artık
Tanıman lazım bence birilerini
canım olcak bır durum yok
Gel evlenek istersen
Sırf seks için kendini yakma
evet yapar
ewlen
Evlen
Gel alayım seni
Olsun baklm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?