Hiç yakın arkadaşınızla seviştiniz ya da öpüştünüz mü?

Benim başıma geldi ve en iyi öpüşme ve sevişmemdi diyebilirim. Neden böyle oldu ki 😂 hoşlandığım erkeklerle bu kadar iyi değildi asla

Hiç yakın arkadaşınızla seviştiniz ya da öpüştünüz mü?
Cevapla