Genelde uzun boylu erkeklerin yanında minyon kadınlar var seksle bağlantılı mı acaba?
nasıl hayal ediyorsunuz da minyon tercih ediyorsunuz?
Genelde uzun boylu erkeklerin yanında minyon kadınlar var seksle bağlantılı mı acaba?
nasıl hayal ediyorsunuz da minyon tercih ediyorsunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Benim cinsellik ile ilgili değil daha sevimli daha tatlı geliyorlar uzun boylu ya da balık etli sevmiyorum
Daha tatlı oluyorlar onun dışında yatakta hareket ettirilmesi çok daha kolay oluyor 😅
Bunu okumak güzel😊
Sen minyon tiplisin galiba 🙂
Evet
Takip ettim seni 🙂
Yani biz erkekler sekste kadının ezildiğini görmeyi severiz.
Hah işte sorunun cevabı eeee minyon kadını seviyorsunuz da evleniyorsunuz da tek amaç senin söylediğin değil sanırım
Minyon sevdiğimi kim söyledi ? Ben balık etli taraftarıyım. Genel bir yargıyı söyledim sana.
Genel olarak yazdığım için özür dilerim
Hayirr ya neden özür diliyosunn.. takılıyorum :) sen nasılsın peki?
Uzun değilim. 1.70 boyum var, ama 1.50 hatunla diğerleriyle yapamadığım herşeyi yaptım. Nedense dişil enerjileri daha yüksek daha doyumsuz oluyorlar.
Öyle miymiş enerjisel demek ki benden etkilenen erkekler enerjimi hissediyorlar
Muhtemelen
Minyonlar daha cekici daha etkileyici geliyor demekki
Duvardan duvara çarpmak daha kolay oluyor sekste.. 😄
Evet kucağa daha iyi geliyor evire çevire pozisyondan pozisyona sokabiliyoruz
Anladım uzun boylular için sıkıntı nedir peki
Pek bir sıkıntı yok aslında onlarda kucakta çok güzel zıplar sadece biz pozisyona sokarken biraz daha zorlanırız hepsi o
Benim boyum 1.88 şahsen ben 170 falan kadın tercih ederim 🙃
Anladım
Boyun uzunmuş , tercih etmen normal
Senin boy kaç
160 a 56
Kilo biraz varmış boya göre
Gizli de sormamışsın mesaj kutun dolar artık bu saatte
Kapalı
Minyon ilgimi çeker... Evet sekste artısı çok ve daha dişisel enerjileri oluyor..
Sana mesaj atılmıyor bir konu için ulaşmam lazım yazar mısınn
Daha kolay kucağa aliniyormus
En doğru teşhis
Minyon ele avuca daha hızlı gelir
Hızlı derken diğeri yavaş mı geliyor😁
İstenilen pozisyona daha hızlı geçiş yapılabiliyor😄😄
Tamam tamam 😂
Haklılık payım yüksek😄
Kesinlikle 😉
Teşekkürler🥰
Tatlı oluyorlsr ve minyonlar cilveli oluyoe
Minyonu kucağa çok iyi alıyoruz rahat zıplatıyoruz
Her pozisyonu alabiliyor o yüzden
Ben minyon sevmiyom
Sekste pozisyonlarla ilgisi vardır
Evliyim, eşim 1.50 ben 1.84 😊
Ciddi olamazsın yolda beraber yürürken sıkıntı olmuyor mu yani keşke uzun boylu olsaydı dediğin
Yani elbette sorun olduğu da oluyor ama severek ve bilerek evlendim sonuçta, beni mutlu ediyorsa ben de onu edebiliyorsam başkalarının ne düşündüğü umrumda olmaz
Çok güzel sevindim sizin adınıza ve böyle düşündüğün için 🤗
Senin de öyle düşünmeni isterim. Hem kendin hem başkaları için. Ömür boyu yapacağın bir meslek için seçim ne kadar önemliyse eş tercihinde de önemli olan çok daha öncelikli şeyler var. Mutlu olabilmek aslında çok kolay ama bu kültür ve bu insanlar içinde gerçekten çok zor. Evli değilsen şansın bol olsun Yakamoz 🙏✨😊
Değilim maalesef ki hayırlısı ne diyelim
Evlenenlerin en az %75’i pişman oluyorken evlilik için maalesef, keşke deme bence. Elbette seni tanımıyorum ama kendi deneyimlerimle şunu söyleyebilirim. İyi ki demek her zaman daha güzeldir.
Her konuda eksiğim o açıdan demiştim evlilik güzel doğru kişiysek ve doğru kişiyse
Kendinde bir eksik görebilen insan, tam olduğunu düşündüğü insanlardan çok daha tamdır bana göre. Kimse göründüğü kadar iyi ve mutlu değil. Aynada gördüğün insandan daha değerli kimse yok, onu gülümset 😊
Haklısın tabii de karşı cins tarafından sevilmek değer görmek vs nefis bu istiyor😊
sen sevilmeye değer birisin mutlaka ama karşı cinsi de tanıyorsun, sevmeyi bilmez pek değer bilmez :) her iki cins de maalesef iyiyi övüyor ama kötüyü seviyor.. bir Mustafa Sandal şarkısında söylendiği gibi;
Gönlünü gün edeni sevmez sevda
İster hep onu üzeni
Her ona kucak açan olmaz fayda
Bekler hep onu sileni..
Sen nasılsın
Minyonum 😁
Oo severim 😅 açık mısın kapalı mı
Fark eder mi? 😁
Etmez tabi ama hayal ederken daha iyi oluyor 😅
Cevap 😃
Aynen !
Neden işte
Sende boy malzeme ne
Bendekini ne yapacaksın
Sence yorum
160 56 kilo 😉
MinyonSun sen iste
Evet öyleyim zaten inkar etmedim ki
Yazılmiyor sana
Sevimli oluyor
Ne gibi sevimli
Çıtı pıtı
Minyon daha tatlı oluyo
Ne alaka ya uzun kadınlar tatlı olmuyor mu
Minyon kadar degil
İşte sebep ne
Oda bnde kalsin burada sylemem
var evet
var tabi
Var tabi