Selamm
seks yaparken partnerin vücudunda tırnak izi, morluk izi vs bırakmak övünülecek bir şey mi?

Selamm
seks yaparken partnerin vücudunda tırnak izi, morluk izi vs bırakmak övünülecek bir şey mi?

Bence böyle şeylere gerek yok tabii kişilerin tercihine göre var o anki zevkli isteklerine göre değişir, aynı zamanda siz birlikte olduğunuz insan eğer acı duymaktan zevk alıyorsa veya siz de ona zevk vermeyi tercih ediyorsanız o iki kişinin arasında olan bir şeydir ama şimdi benim durduk yere vücudumda belli yaralar açmasını ben istemem bu övünileşecek bir şey de değildir zaten cinsellik öyle herkese anlatılacak veya övünülecek bir durum değildir
Öyle görülüyor çünkü bu iyi seks yapmanın bir sonucu göstergesi kabul ediliyor, partneri bu duruma getirmiş olmak sertliğin son noktası olarak görülüyor. Bunu yapan da övünüyor.
Övünülecek bir şey midir 🤔
Kadın veya erkek izin vermeden, yani zorla yapıldıysa zaten o başka bir şey olur değildir. İzin verdiyse veya bunu istiyorsa da zaten yapılabilir bir şey olduğu için bence yine övünülecek bir şey değildir.
birtakım minik morluklar bırakabilirim ama bu iz bırakmamış, kadını resmen tarla gibi sürmüş
Teşekkürler
Rica ederim 🥳
ben olsa istemezdim böyle bi şeyi saçmalık bence ufak ufak olabilir ama bu kızı öldürmüş resmen övünülesi bi şey değil bence her şey tadında güzeldir.
Cevap
39Cevap
hayır değildir ben kıyamam. ama sevgilime bana yapabilir
Selam gadası 🙃
İz illa ki olur. Ama görünen yerlere bırakılan izler itici geliyor.
Bunu kemerle dövmüş bu seks degil iskence pisikopatlik. Zevki neresinde biri acılar içinde kivranirken insan nasıl zevk alirki
Ayarındaysa sıkıntı yok. Bile isteye değil de şehvetten , tutkudan dolayı yapılırsa bence hoş bir şey. :D
Bana göre bu kişiler arasında özel bir konu. Sırf reklam yapmak için mosmor gezmek bana inanılmaz iğrenç geliyor.
Fazla olmamak kaydıyla iki partnerde görünen yerler olmamak üzere iz yapabilir. Fazla canı yanmasin
Bilmeden farkında olmadan yapılanlar daha etkileyicidir.
Şova gerek yok!
istemsizce olur bazende fazladan kızı tırnaklarını sırta geçirmesi gibi :DD
Övünülecek bir durum değil ama iki tarafta isterse güzel olur.
Değil tabiki ama emerken morarırsa yapacak bişey yok
Övünülecek şey değil ama dozunda hoş bir şey
Seksin ne kadar güzel ve sert geçtiğinin kanıtıdır.👍
Bununla övünülmesi komik olur, övünmem. Ancak iz bırakırım, bu güzel bir şey.
Zevkler ve renkler tartışılmaz der lenara çekilirim
Cinsellik te de olsa, kadın a şiddet e karşıyim. O istese bile yapamam
Kimsenin göremeyeceği yerlerde iz bırakılması hoş bir sey bence çok zevk alıp kendinden geçtiğini belli eder
Övünülecek bir şey diyemem ama her iki taraf da istiyor ve bundan zevk alıyorsa yapmak normaldir.
Isırıpı saat yaparım 😀😀😀😀 çocuk ruhunu kaybetmemek gerek 😝😝😝😝
Ben severim izim kalsın özellikle göğüs ve kalçalarında
Abartmamak lazım. O an acı verecek şeyler olabilir kalıcı izler hoş değil
Minik tatli hatıralar
Imzasini atsın
Övünülecek bisey değil ama seksi bisey
Ovunulcek birsey mi bilmem, ama isyerine o izlerle gitmesi cok tahrik edici
Elbette övülecek bir durum değil bence.
Yoo bence çok saçma bir şey
Hayır değil. Sevdiğime bunu nasıl yapayım?
Ya hu ne sayko insanlar varmış be 🤣
İmza şart önemli olan ruhu boşaltmak
Övünülecek şey değil ama dozunda her şey olabilir
İmza atmak şart
Kızın kulak kristali oynamıştım.. :(
Resim beni çok tahrik etti..
Güzel bişey
Saçma
Hoş olmaz ya
Hayır değil tabikide
Değildir
Aşırı değil tabi
Pek benlik değil. 😂
Evet ben çok severim iz birakmasini karşı tarafın
kesinlikle
Değil
Bence değil
Kadınada bu yapılmaz
Evet aynı fikirdeyim bu çok fazla
Yani kadının 3 ay sonra heryeri çok kötü diye bakmaz onu yapan 🙂
bence değil
Hoş bişey bence
Zannetmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?